اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم فصل لیگ برتر به هفته پایانی رسید

جدال صبای قم با مس کرمان در ایستگاه آخر

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم مس کرمان به میدان خواهد رفت.

جدال صبای قم با مس کرمان در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم صبای قم بعد از ناکامی در کسب پیروزی از سه دیدار متوالی در تلاش برای خروج از بحران‌های اخیر در مسابقات لیگ برتر در هفته هفدهم و پایانی دور رفت دوازدهمین دوره این مسابقات در خارج از خانه با تیم مس کرمان مسابقه می‌دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر دوشنبه سیزدهم آذر ماه به میزبانی شاگردان ابراهیم قاسم‌پور در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان برگزار می‌شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در هفته شانزدهم میزبان یکی از تیم‌های تهرانی حاضر در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس یعنی راه آهن بودند و با قبول باخت در این مسابقه در حالی که هم‌امتیاز با مس کرمان بودند، حالا سه امتیاز از این تیم عقب هستند ولی همچنان به امید پیروزی در دیدار هفته پایانی هستند.

این در حالی است که در هفته قبل تیم مس کرمان در دیدار خارج از خانه با گهر شهرداری دورود در حالی که بازی خوبی ارائه نکرد با نبوغ غلامرضا عنایتی که گل برتری این تیم را به ثمر رساند، از میهمان قعر جدولی خود سه امتیاز گرفت.

صبای قم در هفته پایانی نیم فصل نخست بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی با تیم فوتبال مس کرمان دیدار می‌کند که صبا در چهار دوره گذشته لیگ برتر هنوز موفق به شکست مس کرمان نشده است.

صبایی‌ها در حالی گام به این مسابقه حساس خواهند گذاشت که تیم فوتبال مس کرمان با توجه به بازی در خانه و داشتن گلزن نامداری همچون عنایتی می‌خواهد سه امتیاز را در خانه نگه دارد اما مرفاوی و شاگردانش خوب می‌دانند که اگر در این بازی پیروز نشوند، صبا در جدول لیگ برتر در شرایط بحرانی قرار خواهد گرفت.

با این حال صبای قم با توجه به نزدیک بودن امتیازاتش با تیم‌های نیمه پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال برای اینکه با آسودگی خاطر به تعطیلات نیم فصل برود، باید از این دیدار حساس خارج از خانه مقابل مس کرمان سه امتیاز کامل را بگیرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم مس کرمان با کسب 23 امتیاز در مکان نهم ایستاده است در حالی که صبای قم با سه امتیاز کمتر هم‌اکنون رتبه دوازدهم جدول را در اختیار گرفته است.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول