اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای پیروزی بعد از 33 روز

4 بازیکن از همراهی صبای قم برابر راه آهن محروم شدند

خبرگزاری فارس: چهار بازیکن در دیدار حساس مقابل راه آهن شهرری در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم را همراهی نمی‌کنند.

4 بازیکن از همراهی صبای قم برابر راه آهن محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان امروز وارد هفته شانزدهم از دور رفت خود می‌شود 9 مسابقه هفته ما قبل پایانی دور رفت در شهرهای مختلف کشورمان تقریباً به صورت هم‌زمان به انجام می‌رسد که البته نتایج هیچ یک از آنها جایگاه تیم فوتبال استقلال تهران در صدر را به خطر نمی‌اندازد.

در شرایطی که از جمع 18 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز تمامی تیم‌ها در 9 مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند، مدعیان رسیدن به صدر جدول لیگ برتر نیز در جدال با حریفان خود بازی‌های مهمی در پیش دارند.

یکی از دیدارهای مهم هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن شهرری است که عصر امروز چهارشنبه به قضاوت شاهین حاج‌بابایی در شهر قم برگزار می‌شود.

این مسابقه جدال تیم‌های هشتم و یازدهم جدول رده‌بندی دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز محسوب می‌شود که در هفته شانزدهم به میزبانی صبا و شاگردان عبدالصمد مرفاوی به انجام خواهد رسید اما صبای قم در این دیدار مرتضی کاشی کاپیتان خود را به همراه فرید کریمی، سعید صادقی و مهدی بدرلو در اختیار ندارد.

هواداران صبای قم عصر امروز از ساعت 15 و 15 دقیقه میزبان راه آهن شهرری و شاگردان اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی هستند و انتظار دارند تیمشان بتواند با شکست تیم هشتم جدول در هفته شانزدهم لیگ برتر باخت هفته گذشته برابر سایپا البرز را تلافی کند.

شاگردان دایی نیز تیم بزرگی نشان داده‌اند و قصد دارند این بار در خارج از خانه تیم فوتبال صبای قم را برده و نه تنها از تیم‌های مدعی بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال فاصله نگیرند، بلکه همچنان به ماندن در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی نیم‌فصل امیدوار باشند.

مرفاوی بعد از برتری تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان در هفته سیزدهم، در دو هفته متوالی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تساوی با فولاد خوزستان و شکست برابر سایپا البرز را تجربه کرده است در نظر دارد تیمش را در دیدار حساس امروز با راه آهن شهرری نیز با تمام توان خود به میدان بفرستد و هدفش این است که از این دیدار سه امتیاز را با تمام توان کسب کند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول