اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال

لیدر صبای قم تجلیل شد

خبرگزاری فارس: کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال در مراسمی از 10 لیدر برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجلیل کرد.

لیدر صبای قم تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که فوتبال قاره‌کهن از چهار سال گذشته با اجبار کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمت و سوی حرفه‌ای شدن و حداقل نزدیک شدن به سطح اول فوتبال قاره پیشرفته‌ای همچون اروپا گام برمی‌دارد، فوتبال ایران نیز سعی دارد خود را به استانداردهای کنفدراسیون قاره کهن نزدیک کند.

در واقع از سال 1387 و به دنبال طرح جدیدی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشورهای عضو این کنفدراسیون اجرا می‌کند، فوتبال ایران نیز با حمایت از باشگاه‌ها به منظور بهره‌گیری از دانش و امکانات روز فوتبال، تجهیز ورزشگاه‌ها و چندین اقدام دیگر سعی می‌کند خود را همچنان یکی از قدرت‌های فوتبال قاره کهن مطرح نگه دارد.

در این بین توجه به مسائل فرهنگی همواره در ورزش کشورمان و به خصوص در رشته فوتبال که به عنوان پر مخاطب‌ترین ورزش از آن یاد می‌شود مورد توجه قرار داشته است و دست‌اندر‌کاران این رشته ورزشی سعی می‌کنند فرهنگ جزئی جدایی‌ناپذیر از فوتبال باشد.

در همین زمینه تلاش می‌شود سکوهای ورزشگاه‌ها به دور از هرگونه حاشیه و توهین به بازیکنان و مربیان تیم‌های مختلف باشد و یکی از بخش‌هایی که در فدراسیون فوتبال ایران و دستگاه ورزش کشور در این زمینه تلاش می‌کند، کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال است.

کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال در راستای اجرای رسالتی که در این زمینه بر عهده دارد سعی می‌کند از طرق مختلف سکوهای ورزشگاه‌ها را به محیطی آرام و مطمئن در مسابقات داخلی و خارجی فوتبال تبدیل کند و برای این منظور نگاه و توجه ویژه‌ای به لیدرها یا رهبران تماشاگرها در رقابت‌های فوتبال کشور دارد.

این کمیته در مراسمی از 10 لیدر برتر فوتبال کشورمان تجلیل کرد که در بین آنها مسعود جباری لیدر و رهبر هواداران و تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم حضور داشت.

مراسم تقدیر از 10 لیدر برتر فوتبال ایران در سالن ایوان شمس تهران و از سوی کمیته فرهنگی و بازی جوانمردی فدراسیون فوتبال برگزار شد و مسعود جباری از صبای قم، فرید پیرایش از فولاد خوزستان، سعید گودرزی از مس کرمان، فریدون اندرخور از مازندران، حسن شاندیزی از مشهد، امید بلندی‌جاوید از پیکان، عباس اسماعیل بیگی، رضا شاهانی و مسعود مشایخی از پرسپولیس، محمود حلاوند و شاهرخ لک از استقلال مورد تجلیل واقع شدند.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول