اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کربلای بردخون:

بسیج هیچگاه از حرکت در مسیر انقلاب برنگشته است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کربلای بردخون گفت: بسیج نیروی خدایی و همواره آماده دفاع از کشور است و هیچگاه از رسالت خود و حرکت در مسیر نظام و ولایت برنگشته است.

بسیج هیچگاه از حرکت در مسیر انقلاب برنگشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل علیپور پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقه دو‌و‌میدانی بسیجیان بردخون اظهار داشت: بسیج لشکر خالص و قدرتمند خداوند است و در همه عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، زیربنایی فعالیت مؤثری داشته و هیچگاه از رسالت خود و حرکت در مسیر نظام و ولایت برنگشته است.

وی افزود: بسیجیان همیشه باید آماده باشند و در دفاع از اهداف و دستاوردهای انقلاب و دفع توطئه‌های بدخواهان و دشمنان قسم خورده و ظالم از هیچ تلاش و مشارکتی دریغ نکنند که این موجب ابهت و بزرگی بسیج در کشور اسلامی ایران شده و اکنون الگویی برای همه آزادی‌خواهان عالم است.

علیپور اضافه کرد: حفظ سلامتی و روحیه نشاط و شادابی برای عزیزان بسیجی بسیار ضروری است و این امر با ورزش و انجام حرکات انفرادی و دسته جمعی ایجاد می‌شود که بر این اساس تربیت بدنی حوزه مقاومت کربلا با تشکیل رشته‌های مختلف ورزشی نظیر فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، ورزش‌های همگانی و رزمی، تیراندازی توانسته بیش از 200 نفر را تحت پوشش قرار دهد.

وی ادامه داد: بسیجیان حوزه تاکنون مقام‌های مختلفی مانند نائب قهرمانی کونگ فواستان، نائب قهرمانی فوتسال بخش، مقام‌های انفرادی کشوری در ورزش‌های رزمی، قضاوت غلامرضا محمدی عضو تیم فوتسال حوزه در مسابقات استانی به عنوان داور درجه دو کشوری کسب کرده است.

مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کربلا بردخون خاطرنشان کرد: مسابقه دوومیدانی با حضور تعداد زیادی از بسیجیان بردخون و همکاری شهرداری و حوزه مقاومت کربلا و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد که در پایان به 15 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/66003/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول