اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار الوند خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در الوند

خبرگزاری فارس: شهردار الوند گفت: سه سالن ورزشی در راستای توسعه خدمات شهری توسط شهرداری در شهر الوند در مرحله اجرا قرار دارد که رشد قابل توجهی را نیز داشته‌ است.

بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در الوند

سعید آگشته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اجرای طرح جامع شهری در شهر الوند اظهار داشت: در حال حاضر این طرح به عنوان اولویت شهرداری برای ایام پیش‌رو قرار داشته و تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیقی برای این حوزه صورت گرفته است.

شهردار الوند عنوان کرد: توسعه فضای سبز عمومی شهر الوند نیز با جدیت ویژه‌ای در حال پیگیری است و یک مجموعه 20 هکتاری فضای سبز در اولویت بررسی این شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های توسعه ورزشی شهرداری الوند تا به امروز پیشگام بوده است، تصریح کرد: سه باب سالن ورزشی شهری هم‌اکنون در شهر الوند در مرحله عملیاتی شدن و اجرا قرار دارند که این سه پروژه پیشرفت خوبی را تاکنون به همراه داشته‌اند.

آگشته در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری، ایجاد و توسعه فضای سبز، راه‌اندازی بوستان 20 هکتاری و نیز توسعه زیرساخت‌ها از جمله طرح‌های در دست اجرای شهرداری الوند است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول