اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صنعت ساری با مشکل مالی مواجه است / تیم برای اعزام به هرمزگان مشکل دارد

خبرگزاری فارس: در آستانه بازی خارج از خانه تیم فوتبال صنعت ساری مقابل نماینده هرمزگان، بر اساس اظهارات یکی از اعضای کادر فنی، این تیم با مشکل بزرگ مالی مواجه است.

صنعت ساری با مشکل مالی مواجه است / تیم برای اعزام به هرمزگان مشکل دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از اینکه اداره کل ورزش و جوانان مازندران سهام تیم فوتبال مهرگام پارس تهران را خریداری کرد و این تیم لیگ دسته اولی فوتبال کشور را به ساری انتقال داد این باشگاه از همان ابتدای انتقال تاکنون با مشکل و معضل بزرگ مالی مواجه است و همچنان هم مشکل مالی دارد.

تیم مهرگام پارس تهران پس از انتقال به ساری با نام جدید صنعت ساری تغییر نام پیدا کرد تا پس از حضور دو ساله در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یک رده پایین‌تر به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

در مدت حضور سه ساله این تیم در ساری بیشتر بازیکنانش را چه در لیگ دسته یک و لیگ دسته دوم به خاطر عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذاران و همچنین مشکلات مالی ترکیب تیم متشکل از بازیکنان جوان و جویای نام بومی فوتبال مازندران تشکیل می‌دادند.

پس از اینکه صنعت ساری دو سال زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان مازندران اداره می‌شود و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد بر اساس قرارداد بین اداره کل ورزش و جوانان استان و مالک باشگاه تیم صنعت ساری به علی‌اصغر یمینی سپرده شد.

تیم صنعت پس از واگذاری به یمینی در چند هفته اول خوب نتیجه گرفت و مشکل مالی نداشت ولی به مرور زمان مشکلات مالی تیم به خاطر تنها بودن یمینی افزوده شد تا جایی که ما باخبر هستیم بازیکنان و کادر فنی با مشکلات مالی زیاد مواجه هستند.

بر اساس شنیده‌ها تیم حتی با مشکل خرید پیراهن ورزشی در هر بازی مواجه است و پس از گذشت 12 بازی فقط مبلغ بسیار اندکی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد و بدهی‌های فراوان به جای گذاشته است.

شاهد عینی این گفته‌ها در بازی دو تیم صنعت ساری و نفت امیدیه به علت بارندگی و گل آلود بودن زمین بازیکنان صنعت ساری در نیمه دوم با همان پیراهن گل‌آلود و کثیف وارد زمین شدند.

صنعت ساری پس از حضور سه ساله در فوتبال مرکز استان به خوبی توانسته هوادارانی را به سوی خود بکشاند و طرفداران خوب و باتعصبی را به خود جلب کرده اما در مقابل به حمایت بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی نیاز دارد.

صنعت ساری هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنج‌شنبه 16 آذر در هرمزگان در صورتی مقابل میناب طیور قرار می‌گیرد که مدیرعامل و مربی تیم برای گرفتن مبلغی پول در اداره کل ورزش و جوانان استان به این در و آن در می‌زدند تا مبلغی پول برای اعزام بازیکنان به بندرعباس ردیف کنند.

با این وضعیت به دست آمده تیم‌داری و باشگاه‌داری در مازندران مهد فوتبال کشور بسیار سخت و نگران‌کننده است زیرا با این وضعیت اندک مدیران راغب نیز دلسرد خواهند شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال صنعت ساری هم‌اکنون با 18 امتیاز در رده چهارم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول