اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

مجلس با جدیت در تحقق مطالبات مردم تلاش می‎کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آن‌ها با جدیت در تلاش است.

مجلس با جدیت در تحقق مطالبات مردم تلاش می‎کند

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از رسالت و جایگاه والایی در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و این امر تاثیر بسزایی در برنامه‌ها و امور کشور دارد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است، افزود: مجلس با تصویب قوانین و لوایح و نظارت بر درستی اجرای این قوانین نقش بسیار مهم و اثرگذاری در امور کشور ایفا می‌کند.

زمانیان، ایجاد یک فضای آرام و بدون تنش را از مهم‌ترین رسالت‌های مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم مردم ایجاد فضای آرام و بدون تنش در کشور است و نمایندگان مجلس برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع مشکل بیکاری، بهبود اوضاع مالی و معیشتی مردم، کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی از دیگر مطالبات مردم است و مجلس با تصویب قوانین و مقررات در این راستا تلاش می‎کند.

زمانیان در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات این استان، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های محروم و مظلوم کشور است که با وجود خدمات و تلاش‌های بسیاری که در راستای توسعه‌یافتگی آن انجام گرفته اما هنوز سایه محرومیت بر شهرها و روستاهای آن حاکم است.

وی افزود: نمایندگان این استان در راستای توسعه‌یافتگی و حل محرومیت‌های این استان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره در این راستا گام برداشته‎اند.

زمانیان بر ضرورت تقویت بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: با اجرای اصل 44 قانون اساسی و مشارکت مردم در  پیشبرد امور انتظار می‎رود موانع توسعه‌نیافتگی این استان از میان برود.

انتهای پیام/68004/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول