اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 آذر ماه

مشهد میزبان بزرگان هنر شهری ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر امور هنری شهرداری مشهد گفت: به منظور تبادل اندیشه و بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب هنری، مشهد میزبان همایش هنرمندان و بزرگان هنر شهری ایران است.

مشهد میزبان بزرگان هنر شهری ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد هادی مظفری ظهر امروز و در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در سالن با توجه به اینکه ایام نوروز 92 با دهه فاطمیه همزمان شده است، شهرداری مشهد در فراخوان خود برای اجرای طرح ستاد استقبال از بهار در مشهد مهر مادر را به‌عنوان موضوع ویژه قرار داده است.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد در ادامه به فراخوان ستاد استقبال از بهار اشاره کرد و در ادامه داد: فراخوان ستاد استقبال از بهار 92 از امروز بر روی سایت قرار گرفته است که در این راستا چهار محور برای فراخوان ستاد استقبال از بهار 92 مشهد در نظر گرفته شده است.

مظفری در رابطه با موضوعات فراخوان امسال ستاد استقبال از بهار 92 در مشهد گفت: در فراخوان ستاد استقبال از بهار 92 چهار موضوع با محورهای، امام رضا(ع)، شادی و نشاط، خاطره‌انگیزی و بهار با آئین‌های سنتی به‌عنوان موضوع‌های اصلی این ستاد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد اظهار داشت: در رابطه با شرکت هنرمندان برای ارائه آثار در بخش‌های گوناگون هنری هیچ‌گونه محدودیت وجود ندارد و هنرمندان می‌توانند در همه بخش‌ها آثار خود را ارائه کنند.

وی در ادامه به همایش ملی هنرمندان و بزرگان هنر شهری کشور در مشهد اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته در 17 آذر ماه سال جاری همایش ملی بزرگان هنر شهری به میزبانی مشهد در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد در ادامه افزود: در این همایش یک روزه قرار است رئیس انجمن گرافیک ایران، رئیس انجمن هنرمندان نقاش کشور و مدیر گروه هنر دانشکده هنرهای زیبای تهران به بیان نظرات خود در حوزه هنرهای شهری بپردازند.

وی در بیان ویژگی‌های فراخوان ستاد استقبال از بهار 92 گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص فراخوان ستاد استقبال از بهار 92 این است که تمام مراحل اجرای آن توسط شهرداری صورت نمی‌گیرد و در این ارتباط نیز داوران و صاحب‌نظران جدا از حوزه شهرداری بودند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول