اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

تولید مجله تصویری«ایوان هنر» در حوزه هنری

خبرگزاری فارس: مجله تصویری«ایوان هنر» با اجرا و تهیه‎‌کنندگی حوزه هنری خراسان شمالی تولید و هر هفته از سیمای استان پخش می‌شود.

تولید مجله تصویری«ایوان هنر» در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل صدا و سیمای خراسان شمالی، تولید مجله تصویری «ایوان هنر» با رویکرد اطلاع رسانی، آموزش، تبیین و مرور فعالیت‌های فرهنگی هنری استان تولید شده است.

این مجله تصویری شامل؛ 26 قسمت 30 دقیقه‌ای‌ است که هر هفته پنج‌شنبه‌ها ساعت 18 و 15  دقیقه و تکرار آن جمعه‌ها ساعت 22 از «شبکه اترک» در حال پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در بازدید از حوزه هنری و نشست با مسئولان این حوزه گفت: همکاری‌های مشترک بین حوزه هنری و صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در بخش‌های مختلف افزایش می‌یابد.

احمد مهدوی همچنین بر استفاده از ظرفیت‌ها و تولیدات خوب حوزه هنری استان در مجموعه صدا و سیمای استان تأکید کرد.

سرپرست حوزه هنری خراسان شمالی هم در این دیدار گفت: حوزه هنری تلاش دارد تا در راستای فراهم کردن زمینه رشد، شکوفایی و گسترش هنر مبتنی بر معرفت اسلامی و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی در سطح استان گام بردارد.

میثم مرادی، صدا و سیمای استان را تأثیرگذارترین مجرا برای انتقال پیام و انتشار تولیدات ارزشمند هنرمندان استان دانست و اظهار داشت: تداوم همکاری میان حوزه و صدا و سیما می‌تواند زمینه‌ساز تقویت و ارتقای سطح هنر استان باشد.

به گزارش فارس، مدیرکل و معاونان مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی در بازدید از حوزه هنری خراسان شمالی با اهم مأموریت‌ها، اهداف و روند فعالیت‌ها و تولیدات حوزه هنری خراسان شمالی در بخش‌های مختلف ادبیات، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، نمایش و موسیقی آشنا شدند.

انتهای پیام/63001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول