اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11تا 14 آذرماه

نخستین نمایشگاه الکامپ در خوزستان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر، ارتباطات، موبایل و اتوماسیون اداری) 11 تا 14 آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه الکامپ در خوزستان برپا می‌شود

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای رقابتی سالم علمی در عرصه ارتباطات و تعامل بین متخصصان کشور در حوزه‌های الکترونیکی است.

فرشید نوروزخانی افزود: ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان حوزه نرم افزاری و سخت افزاری ارتباطات، تحرک بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای الکترونیکی و ارتقا سطح آگاهی بخشی به جامعه از جمله محور‌های برپایی این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: 31 واحد شرکت‌کننده از بزرگترین صاحبان صنایع شرکت‌های الکترونیکی، کامپیوتری و اینترنتی در فضایی بالغ بر 2 هزار متر مربع در این نمایشگاه به رقابت می‌پردازند.

نوروزخانی ضمن دعوت از سازمان‌های دولتی و غیردولتی در این زمینه تصریح کرد: از سازمان‌های دولتی و غیر دولتی فعال در این زمینه از جمله سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شرکت مخابرات برای حضور در نمایشگاه الکامپ استان دعوت به عمل می‌آید.

وی از مخترعان درخواست کرد تا جدیدترین ابداعات خود را در زمینه الکترونیک و I.T  (فناوری اطلاعات)به نمایش در آورند.

دبیر ستاد برگزاری این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله آشنایی با سیستم‌های I.T، آشنایی با فضای سایبری، اینترنت و اینترانت را از جمله فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

این نمایشگاه از تاریخ 11 تا 14 آذر ماه 91، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان از ساعت 10صبح تا 19 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72007/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول