اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

72 ورزشکار بوشهری به تیم‌های ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در مدت شش ماه گذشته 72 نفر از ورزشکاران استان بوشهر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که تعداد 39 نفر آنان عضو ثابت تیم ملی هستند.

72 ورزشکار بوشهری به تیم‌های ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در بوشهر، رضا جمشیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: در شش ماه اول سال 91 تعداد 37 هزار 400 نفر ورزشکار در استان بوشهر سازمان یافته‌اند که از این تعداد 24 هزار 750 نفر آقایان و 12 هزار 650 نفر بانوان هستند.

وی در ادامه به برخی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در طی شش ماه اول سال 91 اشاره کرد و گفت: 95 مورد برگزاری مسابقات انتخابی استان، 145 مورد اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور، کسب 236 مورد مقام انفرادی و هفت مورد عناوین تیمی و برگزاری 32 مورد کلاس و دوره‌های آموزشی در استان بوشهر از جمله اقدامات انجام شده در شش ماه اول سال 91 است که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر صورت پذیرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در مدت شش ماه گذشته 72 نفر از ورزشکاران استان بوشهر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که 39 نفر آنان عضو ثابت تیم ملی هستند.

جمشیدی عنوان کرد: در شش ماه اول سال جاری، شش مورد میزبانی مسابقات کشوری در استان بوشهر برگزار شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت 11 مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی در استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری مناقصه 35 پروژه ورزشی در استان بوشهر برگزار شده است که 80 میلیارد ریال از اعتباراتی که برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافته است مربوط به مصوبه سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به استان بوشهر است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر رتبه نخست اعتبارات عمرانی ورزش در سطح کشور در سال گذشته را کسب کرده است به‌طوری که 35 میلیارد تومان اعتبار به بخش عمرانی ورزش استان اختصاص یافت.

جمشیدی گفت: امسال اعتبار خاصی در اختیار ما قرار نگرفته و در صورت اختصاص، اعتبارات را به صورت عادلانه توزیع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص یافته به ورزش استان را بر اساس شاخص‌های تعریف شده هزینه می‌کنیم تا حق هیچ شهرستان یا تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/66002/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول