اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 66 کیلوگرم

عطارد به برنز کشتی کارگران کشور دست یافت

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر قمی در وزن 66 کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور شد.

عطارد به برنز کشتی کارگران کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس هماهنگی فدراسیون کشتی و مسئولان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور، با حضور چهره‌های سرشناس در این رقابت‌ها کشتی‌گیران رقابت و تلاش نزدیکی برای کسب مدال داشتند و بدین ترتیب نفرات برتر مشخص شدند.

در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور نفرات برتر در حالی معرفی شدند که سهم تیم اعزامی کشتی فرنگی کارگران قم کسب یک عنوان سومی بود و بدین ترتیب تیم کارگران قم با کسب یک نشان برنز به کار خود پایان داد.

این در حالی است که مسابقات کشتی فرنگی کارگران قهرمانی کشور با شرکت 119 کشتی‌گیر از 24 استان در قالب 24 تیم برگزار شد و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در تلاش برای قرار گرفتن در بین نفرات برتر و رفتن بر روی سکوهای اول تا سوم در شش دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مجموع 134 کشتی برگزار شد و طی آن کشتی‌گیران مدعی قهرمانی در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک به مصاف یکدیگر رفتند.

مهدی عطارد که حضور در کشتی قهرمانی را از رده‌های سنی پایه آغاز کرده است و از محصولات سرمایه‌گذاری هیئت کشتی استان قم بر روی استعدادهای این رشته محسوب می‌شود، بعد از موفقیت‌های فراوان در رده‌های سنی مختلف، این بار در مسابقات کارگران کشور بر روی سکو رفت.

عطارد که به عنوان نماینده تیم اعزامی کشتی فرنگی کارگران استان قم در وزن 66 کیلوگرم برابر حریفان به روی تشک رفت تا مرحله نیمه نهایی تلاش بسیار خوبی داشت و حریفان را با امتیازهای قابل توجه از پیش رو برداشت اما از کسب مدال‌های طلا و نقره محروم شد.

در این وزن وحید میرفتح‌اللهی از تهران و آزادعلی محمدپور از کردستان موفق به کسب مقام‌های اول و دوم شدند.

انتهای پیام/78002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول