اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری خلخال:

پرداخت نشدن حقوق کارگران برای دادگستری مشکل‌آفرین شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری خلخال گفت پرداخت نشدن حقوق کارگران در خلخال برای دادگستری این شهرستان مشکل‌آفرین شده است.

پرداخت نشدن حقوق کارگران برای دادگستری مشکل‌آفرین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مطلب‌امان‌اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال بر ضرورت تزریق اعتبار مناسب و به جا برای تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرستان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: هرچند اعتبارات زیادی تخصیص داده می‌شود اما کار اجرایی در سطح بسیار پایینی است.

امان‌اللهی با انتقاد از وضعیت جاده خلخال ـ اردبیل که هر روز یک بخش تکراری آن را آسفالت و زیر سازی می‌کنند، گفت: موازی‌کاری و دوباره‌کاری‌ها آفت بیت‌المال است و سبب بدبین شدن مردم به مسئولان می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان خلخال حفظ بیت‌المال و جلوگیری از کارهای غیر ضروری و دوباره‌کاری‌های بی‌فرجام را یادآور شد و ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان که دادگستری نیز با آن درگیر است گلایه، اعتراض و تجمع کارگرانی است که ماه‌ها حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

این مسئول افزود: اخیراً 180 کارگر سد بفراجرد که هفت هشت ماهی است که حقوق‌شان را  دریافت نکرده‌اند برای اعتراض و گلایه به دادگستری مراجعه کرده و شکایت خود را ارائه دادند.

این مسئول بیان کرد: در این ارتباط شکایاتی از شرکت راهسر و حیران‌راه‌ نیز صورت گرفته است که قادر به پرداخت حق و حقوق کارگران خود نشده‌‌اند.

رئیس دادگستری شهرستان خلخال ضرورت بهسازی و مرمت پل تخریب شده بر اثر وقوع سیلاب در تابستان را خاطرنشان کرد و گفت: بهسازی و مرمت این پل در رفت و آمد مردم و سهولت حرکت مسافران و رانندگان موثر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز در این جلسه به توجیه نداشتن سرمایه‌گذاری در احداث هتل اشاره کرد.

اصلان کریمی گفت: ما فقط از طریق منابع داخلی بانک می‌توانیم برای تکمیل تالار نیمه تمام خلخال در منطقه اندبیل خلخال به سرمایه‌گذاری کمک کنیم.

انتهای پیام/62003/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول