اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی:

مجلس با تبعیت از ولایت فقیه نشان داد که مجلس دینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساری به موضوع طرح سئوال توسط نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اشاره کرد و بیان داشت: مجلس با تبعیت از ولایت فقیه نشان داد که مجلس دینی و ارزشی است.

مجلس با تبعیت از ولایت فقیه نشان داد که مجلس دینی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران با تسلیت ایام محرم و با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: محبت اهل بیت در دل مردم وجود دارد و این یک موهبت الهی است.

وی ادامه داد: امام سجاد (ع) وجود محبت اهل بیت در دل عامه مردم را نیز در مجلس یزید بعد از واقعه عاشورا بیان کرد.

امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به اطعام‌دهی مردم در مجالس عزای حسینی با وجود برخی گرانی‌ها بیان داشت: اطعام‌دهی مردم در این برهه از زمان نشانه علاقه‌مندی مردم به اهل بیت است، ولی این اطعام‌دهی‌ها و عزاداری‌ها نیاز به ساماندهی دارد.

وی تاکید کرد: در برپایی عزای ائمه اطهار (ع) شور را باید با شعور همراه کرد و احساسات را با عقلانیت ادغام کرد.

طبرسی ادامه داد: از فرصت عزاداری حسین (ع) برای بیان اهداف حماسه حسینی نیز استفاده کنیم.

وی خواستار یادآوری نام شهدا و امام (ره) و دعا برای رهبری در هنگام برپایی عزای حسین شد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از غدیر و عاشورا است و اگر این شور حسینی نبود، شهدای ما در جبهه حضور نداشتند و ما امروز باید میراث‌دار خون شهدا باشیم.

طبرسی یادآور شد: نگذاریم ارزش‌های انقلاب اسلامی کمرنگ و مخدوش شود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در حضور پرسنل نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانیش به قدرت عظیم ایران در منطقه و جهان اشاره بسیار مناسبی داشتند.

این مسئول با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشورمان بیان داشت: ساخت مرحله دوم ناوشکن سهند، پیشرفت در ساخت ناوشکن سینا، ساخت موشک‌انداز سینا، بازسازی هواناوها و زیردریایی غدیر به برکت جمهوری اسلامی ایران در کشور ساخته شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه به پیروزی مردم غزه در جنگ 8 روزه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: اسرائیل با چراغ سبز اوباما و دشمنان غربی اسلام وارد جنگ بر ضد مردم فلسطین شد که با همکاری ایران، اسرائیل در این جنگ شکست سختی خورد.

وی ادامه داد: گنبد آهنین اسرائیل با موشک فجر 5 به خانه عنکبوت بدل شد.

خطیب جمعه ساری در ادامه یادآور شد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر هیمنه‌ این دشمن انسانیت را زیر سؤال برد و جنگ روانی که دشمن بر ضد مسلمان شروع کرد به نفع مردم آزاده جهان ختم به خیر شد.

طبرسی در ادامه با اشاره به اقتدار امام (ره) درباره نام‌گذاری هفته بسیج در کشور بیان داشت: بسیج از معجزه انقلاب اسلامی ایران است و حرکت‌های حماسی حزب‌الله و مردم غزه نشأت گرفته از بسیج است.

وی در ادامه به برپایی همایش خواهران بسیجی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری همایش خواهران بسیجی یعنی زنده کردن میراث فاطمه (س) و حضرت زینب که همان زنده کردن عفاف و حجاب است.

این مسئول خواستار فرهنگ‌سازی مناسب برای عفاف و حجاب در جامعه شد و بیان داشت: نسبت به مسئله عفاف و حجاب در جامعه بی‌تفاوت نباشیم و با برپایی اینگونه همایش‌ها فلسفه حجاب و عفاف را در جامعه زنده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنانش به موضوع طرح سئوال توسط نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اشاره کرد و بیان داشت: مجلس با تبعیت از ولایت فقیه نشان داد که مجلس دینی و ارزشی است.

وی در ادامه به موضوع گرانی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: برخی اپوزیسیون‌ها با همکاری دشمنان خارجی سعی در تضعیف کشور دارند و می‌خواهند با ایجاد گرانی، رهبری را تضعیف کنند.

طبرسی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر تنها کسی که در برابر جنگ روانی و القاءهای شیطانی استکبار در حال ایستادگی است رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان با اشاره به تحریم‌های اخیر دشمن تاکید کرد: کشور ما در حال حاضر در شرایط بدر و خیبر قرار دارد.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول