اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

فرهنگ‌سازی قیام اباعبدالله الحسین(ع) در برنامه‌های 9 دی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: فرهنگ‌سازی قیام اباعبدالله الحسین(ع) در برنامه‌های 9 دی استان زنجان مورد تاکید قرار می‌گیرد.

فرهنگ‌سازی قیام اباعبدالله الحسین(ع) در برنامه‌های 9 دی زنجان

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با 9 دی برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان به منظور بررسی پیامدهای داخلی و خارجی این حماسه بزرگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تبیین نقش مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری و پیروی مردم از خط امام و شهدا از دیگر محورهای برنامه‌های 9 دی است، تصریح کرد: فعال‌سازی دبیرخانه برنامه‌های 9 دی از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت تلاش همه‌جانبه برای تبیین اهمیت حماسه 9 دی تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی‌های مناسب در این زمینه در استان انجام می‌شود.

وی از برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و مسابقات مختلف به مناسبت حماسه 9 دی در زنجان خبر داد و گفت: سمینارها و همایش‌های تحلیلی با موضوع 9 دی، نقش مردم در خاموش کردن فتنه 88، نقش رهبری در پاسداری از انقلاب و مقابله با توطئه‌های دشمنان در استان زنجان برگزار می‌شود.

حسینی بر ضرورت فرهنگ‌سازی قیام اباعبدالله الحسین(ع) در برنامه‌های 9 دی تاکید کرد و یادآور شد: مقابله جدی با جنگ نرم دشمنان نیز باید از محورهای برنامه‌های 9 دی باشد.

وی انتشار ویژه‌نامه‌های مکتوب، برگزاری میزگردها، برگزاری مسابقات انشانویسی و خاطره‌نویسی را از دیگر برنامه‌های 9 دی دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، مسابقات وبلاگ‌نویسی، جشنواره‌های فرهنگی، هنری، ادبی، چاپ پوستر، برگزاری دعای ندبه، زیارت عاشورا و کمیل از دیگر برنامه‌های این روز حماسی محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 9 دی در زنجان خاطرنشان کرد: این برنامه جمعه شب هشتم دی ماه سال‌جاری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت فضاسازی مناسب شهری تاکید کرد و افزود: تهیه و توزیع سی‌دی 9 دی و برگزاری نشست‌های مختلف سیاسی از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول