اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم 9 دی با حضور شخصیت‌های کشوری در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم 9 دی در استان زنجان با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم 9 دی با حضور شخصیت‌های کشوری در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت 9 دی استان زنجان، اظهار کرد: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت محسوب می‌شود که تظاهرات چند میلیونی مردم در این روز در سال 88، از ویژگی‌های برجسته این روز است.

وی با بیان اینکه حضور حماسی و پرشور مردم در 9 دی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای در سال‌جاری در نقاط مختلف استان در این زمینه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه 9 دی کم‌نظیر بود، افزود: بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شکنی و غیرت دینی مردم در این روز به نمایش در آمد.

وی با بیان اینکه مردم ایران در برابر هتاکی‌های دشمنان داخلی و خارجی به مقدسات و نظام جمهوری اسلامی حماسه 9 دی را آفریدند، خاطرنشان کرد: 9 دی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حسینی با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس یادآور شد: امروز غزه در برابر جنایتکاران به ویژه رژیم غاصب صهیونیست به پیروزی‌های ارزشمندی دست یافته است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در حماسه 9 دی نشان دادند که انقلاب اسلامی متعلق به همه افراد جامعه است، افزود:‌ مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی دین خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ادا کردند.

*9 دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 9 دی از یوم‌الله‌های پر افتخار و به‌یاد ماندنی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: 9 دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم است.

وی با بیان اینکه اهمیت این روز به قدری والا است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این روز را حماسه 9 دی نامگذاری کرده است، یادآور شد: در طی دو سال گذشته برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت این روز برگزار شده است.

حسینی آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی را از اهداف برنامه‌های 9 دی در استان برشمرد و افزود: ترویج و تبیین پیام 9 دی از دیگر اهداف این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی جلب افکار عمومی و ظرفیت‌های اجتماعی برای برگزاری مطلوب این برنامه را از دیگر اهداف عنوان کرد و افزود:‌ بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های خودجوش مردمی از دیگر اهداف برنامه‌های سال‌جاری است.

وی توجه به لایه‌های عمیق پیدایش حماسه 9 دی و تحلیل و تبیین ریشه‌های فتنه 88 را از دیگر اهداف ستاد دانست و گفت: بررسی ‌شیوه‌های براندازی نرم توسط دشمنان از دیگر اهداف این برنامه‌ها در استان است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول