اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

آلمان باید نسبت به عدم صیانت از سفارت ایران پاسخگو باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس گفت: کشور آلمان که مدعی حقوق بشر است باید نسبت به عدم صیانت از سفارت ایران در خاک این کشور توسط منافقان پاسخگو باشد.

آلمان باید نسبت به عدم صیانت از سفارت ایران پاسخگو باشد

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن حمله منافقان به سفارت ایران در کشور آلمان بیان کرد: منافقان پس از اینکه پایگاه آنان در کشور عراق متزلزل شده است در کشورهای مخالف ایران پناهنده‌ شدند.

وی افزود: این افراد دست نشانده کشورهای غربی هستند و به دلیل کینه‌ای که از نظام دارند به دنبال لطمه زدن به کشور ایران هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منافقان افرادی ضعیف هستند، گفت: منافقان به دلیل اینکه از هیچ قدرتی برخوردار نیستند برای تشویش اذهان عمومی دست به تخریب می‌زنند.

وی گفت: اقدامات منافقان نه تنها تاثیری در تصمیم ایران برای حمایت از کشورهای مسلمان نشین مظلومی مانند فلسطین و لبنان ندارد بلکه اراده ما را نسبت به انجام این مهم بیشتر می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز مردم به همان اندازه که از اسرائیل خون آشام نفرت دارند از منافقان نیز نفرت دارند.

آشتیانی تصریح کرد: کشورهایی که مدعی حقوق بشر در جهان هستند خودشان بر اساس مقررات بین‌‌المللی رفتار نمی‌کنند که در این زمینه می‌شود به حمایت این کشورها از اعمال ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه استقرار سفارت هر کشوری در یک کشور دیگر نیازمند تأمین امنیت از سوی کشور متبوع است، ابراز کرد: مقامات آلمانی باید نسبت به این ناامنی که برای سفارت ایران در کشور آلمان ایجاد شده پاسخگو باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکل منافقان حمایت ایران از غزه نیست، تصریح کرد: اگر ایران از هر کشوری حمایت کند این توطئه گران به دلیل مخالفت با نظام و برای ایجاد تشویش اذهان عمومی مخالفت خود را اعلام می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: منافقان خودشان بهتر از دیگران می‌دانند که ایران نه تنها ترسی از اقدامات تروریستی آنان ندارد بلکه این رفتارها را نشانه ضعف آنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی می‌داند و هیچ ارزشی برای آنان قائل نیست.

انتهای پیام/78005/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول