اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

رونمایی از اردوهای جهادی هفته بسیج در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: امروز دانشجویان بسیجی به اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی مناطق محروم در قزوین اعزام می‌شوند.

رونمایی از اردوهای جهادی هفته بسیج در قزوین

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امروز دانشجویان بسیجی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین در قالب اردوهای جهادی شکوفه سیب به مناطق محروم در قزوین اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: 20 نفر از دانشجویان بسیجی اعم از خواهران و برادران از دانشگاه علوم پزشکی در رشته‌های درمانی، مامایی، پزشکی، دندان‌پزشکی و بهداشت در قالب اردوهای جهادی شکوفه سیب به مناطق محروم قزوین از جمله طارم‌ سفلی اعزام می‌شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین اذعان کرد: دانشجویان بسیجی، دارو و خدمات پزشکی مورد نیاز را به مردم مناطق محروم قزوین به صورت رایگان ارایه می‌دهند.

برزگر با اشاره به اینکه اردوهای جهادی شکوفه سیب و بالاتر از آسمان به مدت 15 روز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این مدت دانشجویان بسیجی به صورت سیار با بازدید از مردم روستاهای اطراف طارم سفلی به آنان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

وی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در قزوین را از جمله برنامه‌های ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در هفته بسیج عنوان و اظهار کرد: دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای جهادی شکوفه سیب و بالاتر از آسمان به مناسبت این هفته به مناطق محروم قزوین اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین یادآور شد: 20 نفر از دانشجویان بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم قزوین در روستای سفیدآب از توابع الموت در روز نخست آذر ماه به مناسبت هفته بسیج با هدف محرومیت‌زدایی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی به مردم مناطق محروم قزوین خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه می‌دهند، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان، بازدید و ارایه خدمات محرومیت‌زدایی به مردم روستاها از جمله برنامه‌های این اردوها در این مناطق است.

برزگر با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان بسیجی به اردوهای جهادی تا پایان سال جاری ادامه دارد، ابراز کرد: این دانشجویان از دانشگاه‌های استان قزوین به صورت اردوهای مختلف به مناطق محروم این استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/77009/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول