اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

شبکه ملی طلایه‌داران جهادی در ایلام تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شبکه ملی طلایه‌داران جهادی در ایلام تشکیل شد.

شبکه ملی طلایه‌داران جهادی در ایلام تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی صبح امروز در همایش طلایه‌داران جهادی در ایلام اظهار داشت: برای دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی حرکتی فراگیر و همه‌جانبه در همه ابعاد لازم است.

وی ادامه داد: تحقق این حرکت عظیم نیازمند تربیت انسان‌های مومن، بصیر و کارآمد و تحکیم فرهنگ جهاد و  ایثارگری است.

این مسئول اضافه کرد: اردوها و حرکت‌های جهادی یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای تحقق این اهداف والا است، روحیه جهادی منشاء کم‌توقعی، استقامت، بردباری و گذشت است این روحیه انسان را به سوی عمل خالص برای خدا هدایت می‌کند.  

فتاحی تصریح کرد: تجربه اردوهای جهادی که مورد تایید رهبر انقلاب و مسئولان دلسوز نظام نیز هست هرساله حتی در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانه سبب هجرت بخش قابل توجهی از جوانان که از شهر و دیار خود به مناطق محروم می‌شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: حرکت جهادیان به سمت مناطق محروم با هدف خدمتگزاری به این مناطق در قالب اقدامات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جوانان جهادی‌، اردوهای جهادی را هم‌تراز با جهاد سازندگی اوایل انقلاب دانستند و تاکید کردند یک روز نیاز به حرکت دفاعی در کشور وجود داشت و یک روز نیاز به علم و دانش است.

این مسئول اضافه کرد: معظم له خطاب به جهادگران فرمودند شما سفیران کار و تلاش هستید و وقتی در یک محیطی و در میان مردم مشغول به کار  می‌شوید جوانان از شما الگو می‌پذیرند.

انتهای پیام/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول