اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود برد برابر شهرداری

هندبال سپاهان یک رقیب دیگر هم پیدا کرد

خبرگزاری فارس: با برتری تیم ثامن الحجج سبزوار در دربی تیم‌های ثامن خراسان، تیم هندبال سپاهان کار دشواری برای قهرمانی در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر دارد.

هندبال سپاهان یک رقیب دیگر هم پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هشتم لیگ برتر هندبال با برتری تیم‌های مدعی سپاهان و ثامن الحجج سبزوار همراه بود تا کورس قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد.

تیم سپاهان در این هفته به دیدار تیم شهرداری تبریز رفته و با نتیجه 24 بر 21 این تیم را شکست داد اما نتیجه به دست آمده در دربی تیم‌های ثامن به سود این تیم نبود.

در مهم‌ترین دیدار این هفته دو تیم ثامن‌الحجج مشهد و ثامن‌الحجج سبزوار به مصاف هم رفتند که بهترین نتیجه برای تیم سپاهان تساوی این دو تیم بود اما تیم سبزواری با نتیجه نزدیک 25 بر24 حریف خود را شکست داد.

شاگردان مجید رحیم‌زاده که تنها شکست این فصل را برابر تیم ثامن مشهد تجربه کردند، در حال حاضر دو تیم ثامن سبزوار و مشهد را رقبای اصلی خود برای قهرمانی می‌دانند و همین مسئله کار این تیم را برای تکرار قهرمانی دشوار می‌کند.

به نظر می‌رسد تیم سپاهان فرصت قهرمانی نیم فصل را از دست داده باشد اما برای قهرمانی لیگ هنوز فرصت لازم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/63001/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول