اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود خبر داد

آمادگی 10 گردان از شاهرود برای حضور در رزمایش «الی بیت‌المقدس»

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود از آمادگی 10 گردان از بسیجیان شاهرود برای حضور در رزمایش «الی بیت‌المقدس» که با حضور 10 هزار بسیجی قرار است در سمنان برگزار شود، خبر داد.

آمادگی 10 گردان از شاهرود برای حضور در رزمایش «الی بیت‌المقدس»

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس سپاه شاهرود که با حضور فرماندهان و کادر گردان‌های بیت‌المقدس در سالن جلسات سپاه برگزار شد، گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع «الی بیت‌المقدس» با هدف حفظ و انسجام نیروهای بسیجی در روزهای 9 و 10 آذر ماه در شاهرود برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: باید تلاش شود تا نیروها با آمادگی کامل در این رزمایش حضور یابند.

مطهری ادامه داد: رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت‌المقدس سپاه شاهرود در روزهای 9 و 10 آذر ماه در منطقه عمومی شاهرود برگزار می‌شود و در این رزمایش، پنج گردان‌ بیت‌المقدس، سه گردان امام حسین(ع) و دو گردان الزهرا(س) از بسیجیان شاهرود حضور دارند.

در این جلسه، هماهنگی‌های لازم برای حضور بسیجیان و اعزام آنان به منطقه رزمایش و برنامه‌های رزمایش دو روزه انجام شد.

به گزارش فارس؛ فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان امروز به فارس گفت: رزمایش 10 هزار نفری گردان‌های واکنش سریع «الی بیت‌المقدس» در روزهای 9 و 10 آذر ماه به طور هم‏زمان در سطح استان برگزار می‌شود.

سردار علی استادحسینی با بیان اینکه در استان سمنان بیش از 217 دسته عملیاتی تحت عنوان گردان‏های واکنش سریع بیت‏المقدس تشکیل شده است، افزود: این گردان‏ها شامل 147 دسته واکنش سریع ذوالفقار و 70 دسته واکنش سریع بیت‏المقدس هستند.

استادحسینی مهم‏ترین هدف این رزمایش را آمادگی نیروهای بسیج در دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

انتهای پیام/74003/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول