اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

کاریابی ایثار‌گران در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: اکنون کاریابی ایثار‌گران استان به صورت مستقیم در اداره تعاون و رفاه اجتماعی انجام و کاریابی‌ها مکلف به رسیدگی به اشتغال این افراد هستند.

کاریابی ایثار‌گران در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود

باقر مارانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت اشتغال جامعه ایثار‌گری به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این افراد به شمار می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر با حمایت‌های مسئولان و نیرو‌های این اداره مشکلات مربوط به وضعیت اشتغال ایثار‌گران در حال کاهش یافتن است.

وی اضافه کرد: دفتر امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ابتدای امسال راه‌اندازی شده و طی هفت ماهه گذشته اقدامات بسیاری در راستای رسیدگی به مشکلات و امورات جامعه ایثار‌گری این اداره صورت گرفته است.

مسئول امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه سرکشی به آسایشگاه‌های جانبازان استان توسط نیرو‌های ایثار‌گر و بسیجی این اداره یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته توسط این مجموعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارائه مشاوره شغلی به جانبازان این آسایشگاه‌ها و خانواده‌های آنها یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برنامه کار‌یابی ایثار‌گران و خانواده‌های آنها در دفتر امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دنبال می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر کاریابی ایثار‌گران استان به صورت مستقیم توسط این اداره انجام می‌شود و کاریابی‌ها مکلف به رسیدگی به وضعیت اشتغال این افراد و خانواده‌های آنها هستند.

مارانی با بیان اینکه در حال حاضر این موضوع با همت کامل مسئولان این اداره انجام می‌شود، تاکید کرد: از ابتدای انجام امورات مربوط به کاریابی ایثار‌گران و خانواده‌های آنها توسط این اداره حدود 180 نفر از این افراد در سطح استان مشغول به کار و فعالیت شده‌اند.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول