اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی مهریز خبر داد

تشکل‌های زیان‌ده تعاونی‌های روستایی مهریز تعیین تکلیف می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی مهریز گفت: تشکل‌های غیرفعال و زیان‌ده تعاونی‌های روستایی و کشاورزی شهرستان مهریز تعیین تکلیف خواهند شد.

تشکل‌های زیان‌ده تعاونی‌های روستایی مهریز تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سیدحسن بزاززاده، ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز که در سرو ارنان با حضور کلیه مدیران عامل تشکل‌های تعاونی روستایی و کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: بر این اساس نظر به ضرورت تعیین تکلیف شرکت‌ها و اتحادیه‌های غیرفعال و شرکت‌هایی که بر اساس اساسنامه زیانده بوده و شرایط انحلال را دارند و در راستای نقش نظارتی سازمان و مقررات مربوط به قانون شرکت‌های تعاونی در سال جاری، در دستور کار ساماندهی و تعیین تکلیف قرار گرفته و پیگیری خواهند شد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب‌تر به کلیه اعضای تعاونی‌ها ازسوی شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی از جمله توزیع نهاده‌های کشاورزی و خوراک دام و ... را خواستار شد.

بزاززاده از فعال بودن 9 تعاونی روستایی و کشاورزی در مهریز خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان مهریز 13 تشکل تعاونی روستایی و کشاورزی وجود دارد که از این تعداد، 9 تعاونی به صورت فعال در حال ارائه خدمات به حدود 20 هزار نفر عضو در سطح روستاها و کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در سطح پنج دهستان هستند.

شهرستان مهریز از قطب‌های کشاورزی استان یزد به شمار می‌رود و در فاصله 65 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

انار، پسته، محصولات باغی و ... از مهم‌ترین محصولات کشاورزی این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2464/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول