اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون کهگیلویه خبر داد

راه‌اندازی شرکت تعاونی عمران نیازمند همکاری مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: شرکت تعاونی عمران و توسعه شهری در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد، ولی لازمه آن همکاری بیشتر مسئولان است.

راه‌اندازی شرکت تعاونی عمران نیازمند همکاری مسئولان است

یوسف پهناور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار کرد: شرکت تعاونی عمران و توسعه شهری می‌تواند نقش مهمی در توسعه شهرستان کهگیلویه داشته باشد که به همین منظور، راه‌اندازی این شرکت در دستور کار مسئولان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه هدف از تشکیل این شرکت را تسریع در روند رشد و توسعه شهرستان، هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی، بستر سازی برای ورود بخش تعاون به فعالیت‌های اقتصادی و انجام طرح‌هایی که به دلیل رانت‌زا بودن امکان واگذاری به بخش خصوصی را ندارند، عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: طبق قانون، بخش تعاون در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای این تعاونی باید افراد حقیقی، متولد، ساکن و یا شاغل در شهرستان کهگیلویه باشند، تعداد اعضای این شرکت را حداقل 750 نفر برشمرد و افزود: با توجه به جمعیت 150 هزار نفری شهرستان کهگیلویه باید 15 درصد جمعیت این شهرستان در این شرکت عضو شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: تشکیل این شرکت تعاونی، گام موثری در رفع معضل بیکاری جوانان در سطح  این شهرستان و تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

پهناور اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسئولان، این شرکت بتواند فعالیت خود را در کهگیلویه آغاز کند.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: شرکت تعاونی عمران و توسعه شهری در این شهرستان راه اندازی خواهد شد، ولی لازمه آن همکاری بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام/‌2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول