اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران تاکید کرد

لزوم آزادسازی 16 هزار متر از حریم رودخانه‌های بهشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران بر لزوم آزادسازی حداقل 16 هزار متر مربع از حریم رودخانه‌های بهشهر تاکید کرد.

لزوم آزادسازی 16 هزار متر از حریم رودخانه‌های بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، رمضان طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران پیرامون سیل بهشهر که در فرمانداری بهشهر برگزار شد، گفت: سیل 22 مهر در بهشهر، 4 میلیارد و 700 میلیون تومان به زیرساخت‌های حوزه آب در وسعت 22 هزار متر مربع خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه آزادسازی حریم رودخانه‌ها باید به سرعت انجام شود تصریح کرد: بر اساس بازدیدهایی که از منطقه داشتیم 20 رودخانه و آبراهه در بهشهر دیدیم که در هر کیلومتر طول رودخانه شهری به طور استاندارد باید 5 هزار و 500 متر مربع آزادسازی شود.

وی افزود: جای جریان آب مشخص شده است، 16 هزار متر مربع حداقل جایی است که باید بنا به ضرورت آزاد شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران گریزی هم به بدهکاری‌های این سازمان زد و گفت: اکنون از حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان برای 620 قرارداد در سراسر استان، 5 میلیارد و 162 میلیون تومان سند داریم، با این وضعیت در یک و نیم ماه گذشته 240 میلیون تومان در منطقه بهشهر هزینه کردیم.

عضو شورای مدیریت بحران مازندران در بخش دیگری از سخنان خود که به نوعی اعتراف به سهل‌انگاری‌های این سازمان است، اظهار داشت: 20 روز است برای ادامه فعالیت‌های خود در حوزه امور آب بهشهر دنبال موافقت‌نامه هستیم، یعنی 500 میلیون تومان پول داریم اما موافقت‌نامه نداریم.

به گزارش فارس، معاون عمرانی و معاون برنامه و بودجه استاندار مازندران در پاسخ به این ادعای مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران به ایشان متذکر شدند وقتی مصوبه ستاد مدیریت بحران را دارید، همان سندیت دارد مصوبات جلسات، 24 ساعت بعد ابلاغ می‌شود و از همان زمان قابلیت اجرایی دارند.

انتهای پیام/86001/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول