اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

استفاده بهینه از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی در ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان تأکید کرد.

استفاده بهینه از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی بیرانوند بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان ملارد دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه تولید و صنعت است که با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم زمینه‌های توسعه و پیشرفت این صنایع را بالا برده و در مسیر پیشرفت شهرستان و کشور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری لذا باید از تمام توان خود برای حمایت از این صنایع استفاده کرده و چرخه‌های تولید و صنعت را با قدرت هر چه بیشتر بچرخانیم.

فرماندار ملارد با اشاره به اینکه شهرستان ملارد دارای توانمندی‌های بسیاری در زمینه تولید و صنعت است افزود: مسئولان با شناسایی کمبودها و مشکلات این صنایع باید زمینه‌های رشد و توسعه هر چه بیشتر آنان را فراهم کرده تا صاحبان صنایع و تولید بدون دغدغه خاطر به تولید ادامه دهند.

فردی تأکید کرد: صاحبان صنایع نیز باید نقاط ضعف در بخش تولیدات خود را شناسایی کرده و با کیفی‌سازی تولیدات خود مردم را به سمت خرید کالاهای ایرانی سوق دهند.

وی همراهی مردم، دلسوزی مسئولان و شناخت دقیق از اقتصاد مقاومتی را  مهم‌ترین نکات برای رسیدن به اهداف مورد نظر عنوان کرد و گفت: نجات کشور در گرو تولید است و تولید نیز نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و همه ما موظفیم زمینه را برای حضور فعال و با نشاط سرمایه‌گذاران در شهرستان ملارد که استعدادهای فراوانی دارد، فراهم نماییم.

انتهای پیام/2302/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول