اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی چهارمحال و بختیاری خبر داد

517 میلیارد ریال درآمد عمومی چهارمحال و بختیاری وصول شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری 517 میلیارد ریال درآمد عمومی این استان وصول شد.

517 میلیارد ریال درآمد عمومی چهارمحال و بختیاری وصول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تیمور فتاحی صبح امروز در نشست کارگروه درآمدهای این سازمان، اظهار داشت: با توجه به کد، جزء، بند و بخش‌های مختلف درآمدی و ترکیب آن در بودجه سال‌جاری در مقایسه با عملکرد سال گذشته درآمدهای عمومی وصولی طی هفت ماه گذشته 18 درصد رشد یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت افزون بر 517 میلیارد ریال درآمدهای عمومی وصولی در این سازمان ثبت شده است.

فتاحی در توضیح درآمدهای عمومی، گفت: درآمدهای عمومی نقطه مقابل هزینه‌های عمومی است و زمانی که هزینه‌های عمومی پیش‌بینی شد انتظار طبیعی و منطقی این خواهد بود که محل تامین این درآمدها، کیفیت و میزان آن به نحوی باشد که تکاپوی هزینه‌های عمومی را متقبل و مشخص کند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بطور کلی درآمدهای عمومی، درآمدهایی است که قدرت عمومی برای تامین هزینه‌های عمومی را بدست می‌آورد.

این مسئول با بیان اینکه درآمدهای عمومی به دو دسته تقسیم می‎شود، متذکر شد: درآمدهای عمومی به دو دسته درآمدهای غیرمالیاتی و درآمدهای مالیاتی تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای وصولی استان از محل درآمدهای مالیات و سایر منابع استانی است، اذعان داشت: ما امسال شاهد رشد درآمدهای مالیاتی در استان بودیم.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول