اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

گله‌مندی از حمایت نکردن مسئولان از تیم شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل با تمام توان و قدرت در رقابت‌های دسته دوم کشور حضور دارد ولی گله‌مندی ما از حمایت نکردن واقعی مسئولان در حوزه‌های مختلف است.

گله‌مندی از حمایت نکردن مسئولان از تیم شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال شهرداری اردبیل که با حضور سرمربی این تیم برگزار شد، اظهار داشت: حمایت مسئولان استانی به ویژه حوزه ورزش تنها به تعریف و تمجید و کسب پیروزی‌ها و بیان نقاط قوت در حرف است و ما در عمل هیچ حمایتی را از تیم فوتبال شهرداری اردبیل شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: هر چند به دلیل آرامش تیم بغض‌ها در گلویمان مانده و زیاد نمی‌توانیم حقایقی را بازگو کنیم اما انتظار داریم مسئولان در این شرایط به کمک تیم فوتبال دسته 2 شهرداری اردبیل بیایند تا در یک حرکت دسته جمعی شاهد صعود این تیم به لیگ دسته یک کشور باشیم.

بدری خاطر نشان کرد: آنهایی که ادعا می‌کنند اردبیل باید صاحب تیم دسته یکی و لیگ برتری باشد با خرید امتیاز نمی‌توان به این آرزوی دیرین رسید بلکه بهتر است با حمایت از تیم شهرداری اردبیل و صعود پله به پله این استان را در سطح درجه یک فوتبال ایران معرفی کنیم.

این مسئول این کار را نیازمند حمایت و همدلی بیشتر دانست و اضافه کرد: اینکه صدا و سیما و برخی دیگر از مجموعه‌ها بخواهند پولی را برای پخش فوتبال شهرداری اردبیل تمنا کنند و یا وعده‌های دیگر مسئولان در حد شعار باقی بماند، قابل قبول و پسندیده نیست و ما جداً با گذر از برخی تعارفات به حمایت عملی نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه سرمربی تیم شهرداری اردبیل نیز با بیان اینکه تیم شهرداری نتایج خوبی را در چند بازی اخیر خود گرفته است، بیان کرد: ما به تیمی که امسال بسته‌ایم امیدوار هستیم تا بتواند با گذر از حریفان سرسخت خود در لیگ دسته یک کشور حاضر شود.

مرسل وقری‌مقدم یادآور شد: ما در کنار همه حمایت‌ها به حمایت ورزش دوستان و علاقمندان به فوتبال نیاز داریم هر چند که می‌دانیم حضور در ورزشگاه علی دایی در محدوده خارج از شهر دشواری و سختی دارد اما امیدواریم با حل مشکلات این تیم بتواند برخی بازی‌هایش را در ورزشگاه تختی نیز برگزار کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تیم‌های خوبی در لیگ دسته 3 کشور و لیگ دسته 2 نونهالان و نوجوانان از این استان توپ می‌زنند، گفت: فوتبال اردبیل از آنچه که شایستگی‌اش را دارد عقب مانده و باید به نحوی با حمایت مسئولان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

این مسئول افزود: ما با یک سری کمبودها و ضعف‌ها روبه‌رو هستیم که امیدواریم با شناسایی دقیق آنها با همراهی نمایندگان استان در مجلس و متولیان بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وقری‌مقدم با اعلام اینکه تا اردیبهشت ماه و رسیدن به نقطه موفقیت و کسب جواز ورود در لیگ دسته یک راه پرپیچ و خم و دشواری را پیش رو داریم، تصریح کرد: اگر بازیکنان ما دچار آسیب‌دیدگی نشوند ما به کسب نتایج مطلوب و مناسب امیدوار هستیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل خاطر نشان کرد: ‌از 24 بازیکن ما 95 درصد بازیکن بومی هستند و در یک جوان‌گرایی موفق شدیم اهدافمان را درست و دقیق پیش‌بینی و به سمت موفقیت حرکت داشته باشیم.

انتهای پیام/62001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول