اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

تخصیص صددرصدی 1400 میلیارد ریال اعتبار سفر رهبری

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: یک هزار و 480 میلیارد ریال اعتبار سفر رهبری به استان به طور صد درصد تخصیص و ابلاغ شد.

تخصیص صددرصدی 1400 میلیارد ریال اعتبار سفر رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این استان گفت: این اعتبار برای اجرای پروژه‌های آب روستایی، سدسازی، سلامت و ... اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه رهبری برای توسعه استان رهنمودها و سفارش‌هایی را به مسئولان داشتند، افزود: مردم نیز در 19 مهر با استقبال تاریخی از رهبر انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و اکنون وظیفه مدیران کشوری و استانی بوده که با اجرای پروژه‌های سفر رهبری شاخص‌های توسعه را در این استان ارتقا دهند.

احمدی‌بیغش تصریح کرد: به همین منظور در استان ستادی برای پیگیری مصوبات سفر رهبری تشکیل شده، از این رو دستگاه‌ها مکلف بوده تا بیست و پنجم هر ماه عملکرد خود را به کمیته‌هایی که در ذیل این ستاد تشکیل شده گزارش و پس از اطلاع رسانی به این ستاد به دفتر رهبری منعکس شود.

وی همچنین تدوین کتاب سفر رهبر انقلاب اسلامی در استان را اقدامی مثبت برشمرد و گفت: البته انتظار می‌رود تا برای جلوگیری از موازی کاری هماهنگی‌های لازم با ستاد پیگیری مصوبات رهبری انجام شود.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به اینکه 33 پروژه در قالب طرح مهر ماندگار در خراسان شمالی باید تا تیرماه سال آینده به بهره برداری برسد، اظهار کرد: البته مشکلات اعتباری برای تکمیل این پروژه‌ها اجتناب ناپذیر بوده لیکن مدیران باید تلاش کنند تا این پروژه‌ها تیرماه 92 به بهره‌برداری برسد.

امام جمعه بجنورد هم در این نشست مدیریت را امانت و آزمایش برشمرد و گفت: نگاه مردم به این جایگاه امتحانی بوده و مردم عملکرد مدیران را رصد می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با تاکید بر اینکه باید به مسئولیت به عنوان یک آزمایش نگاه کرد، افزود: باید همواره امانتدار این جایگاه بوده و برای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

وی همچنین تحمل مصیبت‌ها و صبر را از مؤلفه‌های افراد عاقل و مدیر برشمرد و گفت: نمونه صبر حضرت زینب (س) بوده که در مقابل مسائل عاشورا با تمام وجود ایستاد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه باید از این بانوی بزرگوار اسلام درس بگیریم، افزود: حضرت زینب (س) مدیریت بحران را به ما درس داده از این رو باید همواره زینبی بیندیشیم و عمل کنیم.

وی همچنین با توصیه به مدیران استان برای پاس داشتن خون شهدا گفت: هر مدیری باید خود را سر سفره شهدا بداند و در مسیر آنان حرکت کند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی نیز از ارتقای جایگاه حراست و روابط عمومی استانداری‌ها به اداره کل خبر داد.

محمدحسین نژادحسین همچنین از دستگاه‌ها خواست تا با توجه به تغییر نام اداره کل خدمات درمانی به بیمه سلامت در مکاتبات خود به این مهم توجه کنند.

به گزارش فارس، در این نشست، عطاءالله قادری به عنوان سرپرست معاونت عمرانی، محسن کرمانی به عنوان سرپرست دفتر شهری و شوراهای استانداری، تاج به عنوان مسئول راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه منصوب شد.

به گزارش فارس، در این نشست از خدمات احمدرضا عفتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی که به مدت هفت سال به عنوان معاون استاندار و مدیرکل دفتر فنی قدردانی به عمل آمد.

عفتی پس از 33 سال خدمت در دستگاه‌های جهاد سازندگی، شهرداری، استانداری به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول