اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ارادت به اهل بیت مدال زرینی برای قهرمان قمی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ارادت قهرمان قمی به اهل بیت سلام الله علیهم، مدال زرینی بر گردن وی است.

ارادت به اهل بیت مدال زرینی برای قهرمان قمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی انصاری در حاشیه استقبال از امیر مهدی‌زاده قهرمان قمی کاراته جهان با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، قهرمانی این کاراته کای قمی را تبریک گفت و با اشاره به ارادت مهدی زاده به حضرت ابوالفضل و اهل بیت اظهار کرد: ارادت ویژه این قهرمان ملی به ائمه معصومین سلام الله علیهم مدال زرین و سند افتخاری برای مهدی‌زاده است.

وی با اشاره به افتخار آفرینی مهدی‌زاده پس از سال‌ها و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران اسلامی با تلاش این قهرمان ملی تصریح کرد: این کاراته کای قمی در پاریس نشان داد که قلب او مالامال از عشق به شهدای کربلا و ائمه معصومین سلام الله علیهم است و این در کنار جایگاه ارزنده مهدی‌زاده در کاراته جهان افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی و مردم شهید پرور قم است.

تیم ملی کاراته کشورمان در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته که به مدت پنج روز در پاریس فرانسه برگزار شد، توانست با کسب یک مدال با ارزش طلا توسط امیر مهدی‌زاده قهرمان قمی، یک مدال نقره، یک مدال برنز و دو عنوان پنجمی در رده پنجم جهان قرار گیرد.

انتهای پیام/2258 /و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول