اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

رژیم جعلی صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان طی بیانیه‌ای اعلام کردند: رژیم جعلی صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است.

رژیم جعلی صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان که در پی پیروزی مردم غزه صادر شد‌، آمده است: در روزهایی که مسلمانان و آزادگان جهان در حال عزاداری سرور و سالار شهیدان بودند، بار دیگر یزیدیان زمان دست به جنایات دیگر زدند و رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه یورش برد.

این بیانیه می‌افزاید: گویا یزیدیان زمان از جنگ 33 روزه و 22 روزه عبرت نگرفته بودند و به خیال باطل خود می‌گماشتند که با سکوت سران مرتجع عرب و یاری سران غرب در این جنگ به اهداف استراتژیک خود که در جنگ‌های قبل به دست نیاورده بودند، دست می‌یابند، اما نمی‌دانستند که شکست سنگین‌تری در انتظار آنهاست.

در ادامه بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: فرزندان حسین(ع) با اراده و مقاومتی مثال‌زدنی در ماه پیروزی خون بر شمشیر بار دیگر این رژیم نامشروع را به تسلیم وا داشتند، این شکست، افسانه گنبد آهنین و سرزمین امن و امان را به طور کامل زیر سئوال برد و نشان داد که این رژیم جعلی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، ضمن گرامیداشت این پیروزی بزرگ حمایت قاطع خود را از مقاومت اعلام می‌دارد و به سران این رژیم نامشروع، همراهان غربی و سران خائن عرب هشدار می‌دهد که بدانید غاصبان، حق هیچ مالکیتی ندارند و سرانجام آنها محکومیت به فرار و شکست است.

انتهای پیام/85001/‌ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول