اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند رشته‌تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آذربایجان‌شرقی:

برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی فرصتی برای جذب مشتری است

خبرگزاری فارس: هنرمند رشته‌تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آذربایجان‌شرقی گفت: تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، رشته‌ای سنتی و پر‌طرفدار بوده و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی فرصتی است که فضای توسعه و جذب مشتری را فراهم می‌کند.

برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی فرصتی برای جذب مشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم مهاجر ظهر امروز در بازدید هنردوستان از آثارش اظهار داشت: نمایشگاه‌ها همواره با تبلیغات همراه بوده و فضای رقابتی آن باعث می‌شود که بازدیدکنندگان با انواع سبک‌ها و فنون در یک رشته واحد آشنا شده و بهترین نوع و نزدیک‌ترین آن به سلیقه خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: این امر باعث توجه به ارتقای سطح کاری از سوی هنرمندان شده است همچنین امکان توسعه هنر و آشنایی با دیگر سبک‌ها را فراهم می‌کند.

مهاجر با اشاره به مزایای برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی، آن را فرصتی برای فرهنگسازی دانست و گفت: نمایشگاه‌های صنایع دستی استفاده کاربردی از هنر را آموزش داده، همچنین نگاه زیبا شناختی را در میان عموم مردم افزایش می‌دهد.

هنرمند رشته‌تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آذربایجان‌شرقی در ادامه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی را یکی از رشته‌های سنتی و پرطرفدار آذربایجان‌شرقی خواند و افزود: در سال‌های اخیر با حمایت‌های خوب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از این رشته به ویژه برپایی کلاس‌های آموزش رایگان آن در آموزشگاه‌های معین، اقبال عمومی و تمایل به یادگیری این رشته در میان عموم مردم استان افزایش یافته است.

وی، آموزش و یادگیری بیشتر از سوی مردم را عاملی برای حیات و پایداری یک رشته صنایع دستی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه آذربایجان‌شرقی دارای بسیاری از معادن و سنگ‌های قیمتی، نیمه قیمتی و تزئینی بوده، بسیار مورد توجه و دارای صرفه‌های هنری و اقتصادی است. 

انتهای پیام/2293/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول