اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

فرهنگ عاشورا مبانی انقلاب را تحکیم می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: استفاده از فرهنگ عاشورا و تأسی به این فرهنگ نظام را در تحکیم مبانی انقلاب یاری می‌کند.

فرهنگ عاشورا مبانی انقلاب را تحکیم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری ضمن گرامیداشت هفته بسیج، فرهنگ بسیجی را الهام گرفته از فرهنگ عاشورا دانست و اظهار کرد: بسیجی یعنی عاشورایی و این فرهنگ غنی همواره زمینه حرکات موثر بسیج در نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم نسبت به فرهنگ غنی عاشورا و امام حسین علیه‌السلام مدیون هستند، گفت: فرهنگ غنی عاشورا از سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی و پشتوانه حرکات موثر در سطح جهان اسلام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم انقلاب اسلامی ایران را بر پایه ارزش‌های فرهنگ عاشورایی عنوان و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت دلیرمردان این خطه مقدس در دوران جنگ تحمیلی به خاطر تأسی به این فرهنگ بوده است.

وی ادامه داد: تأسی به فرهنگ عاشورا مقاومت‌های نظام اسلامی در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان در سال‌های اخیر را در برداشته است.

انصاری تصریح کرد: تاسی به فرهنگ عاشورا نظام را در تحکیم مبانی انقلاب، حفظ ارزش‌ها و تداوم این مسیر نورانی یاری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه احیای فرهنگ عاشورا احیای اسلام ناب را به دنبال داشت، گفت: ایام عاشورا متعلق به بسیجیان است و این قشر سهم عمده‌ای در تحقق حرکت ویژه انقلاب دارد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول