اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان یزد:

بارش‌ها در یزد امشب پایان می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه تا اواخر شب احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان یزد وجود دارد، گفت: از فردا موج بارشی از این استان خارج می‌شود و تا روز شنبه بارندگی در استان نخواهیم داشت.

بارش‌ها در یزد امشب پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مردم یزد که طی سال‌های اخیر کمترین میزان بارش‌های کشور را به خود اختصاص داده بودند و طی 10 سال متوالی با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کردند، شکرگزار بارش باران الهی هستند.

بارش‌ها در ساعاتی از شب گذشته به حدی رسید که معابر دچار آبگرفتگی شدید شدند و تردد بسیار به کندی و سختی انجام می‌شد.

گرچه باران خسارت‌هایی را نیز به راه‌ها و برخی منازل مسکونی به ویژه در بافت تاریخی یزد وارد کرد اما بارقه‌هایی از امید در دل کشاورزان یزدی ایجاد شد.

مدیرکل هواشناسی استان یزد در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: بیشترین میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته مربوط به منطقه کرخنگان در شهرستان خاتم با 54.5 میلی‌متر بوده و کمترین میزان بارش نیز مربوط به عشق‌آباد طبس با 1.2 میلی‌متر بارندگی بوده است.

لقمان عمادی با اعلام میانگین بارندگی در شهرستان‌های مختلف استان یزد افزود: میانگین بارش در شهرستان ابرکوه 31 میلی‌متر، در طبس 4.5 میلی‌متر، در میبد 10 میلی‌متر و در مرکز استان یزد 17.5 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: مناطق مختلف شهرستان‌های مهریز و تفت نیز از بارش خوبی برخوردار بوده‌اند.

عمادی با اشاره به وضعیت هوا در استان یزد طی 24 ساعت آینده و تا پایان هفته جاری، عنوان کرد: امروز بعد از ظهر تا اواخر شب احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان یزد به ویژه شهرستان طبس وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از فردا موج بارشی از استان خارج می‌شود و تا روز شنبه بارندگی در استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2464/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول