اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان:

بارش باران مدارس منطقه 6 اهواز را تعطیل کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: به دلیل بارش‏‏‏‏های بی‏امان باران تنها منطقه 6 شهرداری اهواز به دلیل آبگرفتگی شدید معابر شهری تعطیل اعلام شده است.

بارش باران مدارس منطقه 6 اهواز را تعطیل کرد

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‏‏‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بر اساس اعلام رسمی به فرمانداران احتمال باران‏‏های رگباری و آبگرفتگی معابر شهری وجود داشته است، ولی فرمانداران تنها در صورت بروز شرایط حساس و بحرانی باید به تعطیلی مراکز آموزشی بپردازند.

وی افزود: در شرایط کنونی به دلیل بحرانی بودن شرایط آبگرفتگی معابر شهری در منطقه 6 شهرداری اهواز که شامل مناطقی مانند کوی لشکر و خشایار می‏‏‏شود، مدارس و مراکز آموزشی تعطیل اعلام شده است.

وی تاکید کرد: این سامانه بسیار فعال قرار است تا پایان وقت امروز دوشنبه در خوزستان مستقر باشد و سپس از مرزهای شرقی استان خارج شود.

بر این اساس تاکنون خبر دیگری از تعطیلی مدارس و یا مراکز آموزش عالی در دیگر شهرهای خوزستان به دست نیامده است که در صورت حصول نتیجه در این باره حتما مخابره خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول