اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران خبر داد

هزینه 200 میلیارد تومانی برای ساخت سد هراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: تاکنون برای ساخت پروژه بزرگ سد مخزنی هراز 20 میلیارد تومان هزینه شده است که تا پایان مراحل ساخت و تکمیل این سد طی چهار سال آینده این هزینه به 200 میلیارد تومان می‌رسد.

هزینه 200 میلیارد تومانی برای ساخت سد هراز

سید رمضانعلی طهماسبی در حاشیه بازدید از سد مخزنی هراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: تاکنون برای ساخت پروژه بزرگ سد مخزنی هراز 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته طهماسبی، طی چهار سال آینده با پایان مراحل ساخت و تکمیل سد، این هزینه به 200 میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در سال 91 بودجه خوبی برای ساخت سد هراز در نظر گرفته شد تصریح کرد: تاکنون تنها 20 درصد از این بودجه تخصیص یافته است ولی امیدواریم تا دو ماه آینده عقب‌ماندگی‌های ما در این بخش جبران شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به اینکه این سد یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی استان به حساب می‌آید عنوان کرد: اقدامات مطلوبی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء و مهاب قدس برای این پروژه انجام شده است که نشان از تلاش و کوشش شبانه‌روزی این قرارگاه دارد.

طهماسبی با بیان اینکه از تونل انحراف جاده در مسیر سد هراز برای انتقال خودروها برای آغاز عملیات بدنه سد بازدید داشتیم و این تونل پیشرفت زیادی داشته است، یادآور شد: تقریبا کار این تونل تمام شده و تنها سیستم روشنایی آن باید به طور دائم مستقر شود.

وی ابراز داشت: تونل انحراف جاده در مسیر سد هراز برای انتقال خودروها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و آماده آسفالت است که با حدود 500 میلیون تومان دیگر برای آسفالت و روشنایی، تردد خودروها در آن انجام شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/86012/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول