اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

اختصاص 7 میلیارد ریال برای جاده شوشتر ـ اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از اختصاص 7 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده شوشتر به اهواز خبر داد و گفت: با اختصاص این رقم، پروژه سرعت می‌گیرد.

اختصاص 7 میلیارد ریال برای جاده شوشتر ـ اهواز

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات توسعه خوزستان برای تکمیل جاده شوشتر ـ اهواز منظور شده است.

وی افزود: روند پرداخت اعتبار مذکور به پیمانکار در حال انجام است از این رو در روزهای اخیر شاهد افزایش سرعت کار در این پروژه بوده‌ایم که امیدواریم تا بهمن ماه این پروژه به پایان برسد.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر با اشاره به بخش باقیمانده این جاده، تاکید کرد: در شرایط کنونی تنها 5 کیلومتر از این جاده در حوزه راهداری شوشتر باقیمانده است که باید براساس تعهد اداره راهداری انجام شود.

نجفی با اشاره به اینکه پروژه چهاربانده کردن شوشتر ـ اهواز در ردیف پروژه‌های مهرماندگار قرار گرفته است، افزود: علاوه بر ردیف اعتبارات ملی از اعتبارات توسعه استانی نیز برای این پروژه رقمی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در مسیر این جاده پلی نیز احداث شود، تاکید کرد: باید در مسیر این جاده در منطقه بندقیر پلی احداث شود که بر اساس اخبار رسیده، مزایده این پل نیز انجام شده و در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چهار سال است که برای اتمام پروژه چهاربانده کردن جاده شوشتر به اهواز از سوی مدیران وعده داده می‌شود اما هنوز این وعده‌ها محقق نشده است.

انتهای پیام/72006/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول