اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل:

منتظر حمایت مالی مؤسسه ثامن‌الحجج هستیم/ با بی‌پولی به بحران می‌خوریم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم هندبال مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج آمل گفت: منتظر حمایت مالی مسئولان مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج هستیم و اگر با این شرایط بی‌پولی پیش رویم مطمئنا به بحران می‌خوریم.

منتظر حمایت مالی مؤسسه ثامن‌الحجج هستیم/ با بی‌پولی به بحران می‌خوریم

حسن علمباز عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم هندبال مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل سال گذشته با نام سازمان عمران این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشت.

وی افزود: این تیم امسال با اعلام حمایت مالی مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج از مازندران وارد این دوره از رقابت‌ها شده ولی تاکنون هیچ خبری از حمایت مالی حامی این تیم نیست.

علمباز با اشاره به اینکه مصطفی درویش مدیر شعب مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج شمال کشور نیز اوایل ماه گذشته از روند تمرینات آماده‌سازی این تیم بازدید داشت گفت: همچنین در نامه‌ای به میرعلی رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج کشور درخواست مساعدت شد البته میرعلی قرار است هفته آینده در نشستی با مدیران شعب این مؤسسه در مازندران وارد این استان شود.

رئیس هیئت هندبال آمل تصریح کرد: همچنان منتظر حمایت مالی مسئولان مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج هستیم و اگر با این شرایط بی‌پولی پیش برویم مطمئنا به بحران می‌خوریم.

علمباز با اشاره به اینکه مسئولان مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در مازندران قصد تیمداری نداشتند ولی با دیداری که با میرعلی در مشهد داشتیم این امر محقق شد، ادامه داد: اگر چنانچه برای ادامه مسیر لیگ دسته یک هندبال با بی‌پولی حرکت کنیم علاوه بر بحران شدید ممکن است مجبور شویم از تیمداری در این مقطع سر باز زنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حضوری قدرتمندانه در لیگ دسته یک هندبال سه بازیکن مازندرانی حاضر در لیگ برتر را به خدمت گرفتیم و از سه دیدار گذشته خود دو پیروزی و یک شکست را در کارنامه داریم که عملکرد خوبی است، گفت: تاکنون این مؤسسه مالی و اعتباری هیچ کمکی به این باشگاه نکرده است.

علمباز با اعلام اینکه قبل از آغاز مسابقات لیگ دسته یک هندبال بیش از 40 میلیون ریال برای این تیم هزینه شد، اذعان داشت: برای یک سفر خارج از خانه در اصفهان نیز بیش از 30 میلیون ریال هزینه کردیم که تمام این هزینه‌ها را مسئولان و کادر فنی تیم تقبل کردند.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم حضور دارند که مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل به عنوان تنها نماینده مازندران با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان دیدار می‌کند.

انتهای پیام/86012/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول