اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مجالس موسیقی غیر مجاز در شهرستان دشتستان تعطیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: مجالس موسیقی غیر مجاز در شهرستان دشتستان تعطیل شود.

مجالس موسیقی غیر مجاز در شهرستان دشتستان تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی در سطح جامعه از اولویت‌های مسئولان است و در جامعه اسلامی باید فرهنگ اسلامی گسترش یابد.

وی افزود: وجود فرهنگ غربی در جامعه موجب کمرنگ شدن معنویت در جامعه می‌شود و باید با فرهنگ‌سازی نسبت به ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

امام جمعه برازجان با اشاره به وضعیت تالارها و برگزاری موسیقی در این اماکن خاطرنشان کرد: تالارها با همکاری ارشاد اسلامی می‌توانند از گروه‌های هنری سالم و زنده استفاده کنند، اما نه از نوع موسیقی ناسالم و گناه آلود و باید موسیقی مجاز استفاده شود.

حجت‌الاسلام حسن مصلح ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، گروه‌های هنری را برای اجرای برنامه‌های زنده از نوع تردستی و دیگر برنامه‌های شاد به مدیران تالارها معرفی کند.

وی خطاب به مسئولان نیروی انتظامی و ارشاد اسلامی نیز گفت: شما وظیفه خود را در قبال جمع‌آوری مجالس غیر مجاز انجام دهید و هر کجا لازم بود مجالس موسیقی غیر مجاز در شهرستان دشتستان را تعطیل کنید.

نماینده نیروی انتظامی در شورای فرهنگ عمومی دشتستان نیز در این نشست متذکر شد: تعداد معدودی باغ در حوالی بنداروز برازجان اقدام به برگزاری مجالس عروسی و سایر برنامه‌های لهو و لعب به صورت مختلط می‌کنند که فاقد مجوز بوده و به صورت شخصی اقدام به این اعمال دارند.

محمد فاتح اذعان داشت: در چند مورد ما به دستگیری متخلفین حتی با سلاح اقدام کرده‌ایم که از شورای فرهنگ عمومی انتظار می‌رود برای تعطیلی این مکان‌ها مجوز لازم را به ما بدهند تا برخورد قاطعی انجام دهیم.

انتهای پیام/2451/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول