اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت صورت گرفت

دستگیری 11 سارق در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح عملیات مقابله با سارقان به عنف موفق به دستگیری 11 سارق و کشف پنج فقره سرقت شدند.

دستگیری 11 سارق در عنبرآباد

احمد منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد از اجرای طرح عملیات مقابله با سارقان به عنف خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه به مدت 48 ساعت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد پنج نقطه آلوده روستایی و 11 نقطه آلوده شهری پاکسازی و ماموران انتظامی موفق به دستگیری 11 سارق و کشف پنج فقره سرقت شدند.

منصوری با بیان اینکه سارقان دستگیر شده برای رسیدگی به جرائم ارتکابی تحویل دستگاه قضایی شدند، تصریح کرد: در اجرای طرح تعداد 24 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز افغانی و 9 نفر متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

وی همچنین از اجرای طرح عملیاتی مقابله با قاچاق و توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: در این طرح که به مدت 72 ساعت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان عنبرآباد اجرا شد محل‌های قاچاق پاکسازی و مقدار 3 هزار و 150 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/80005/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول