اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

دشمنان برابر فرهنگ عاشورا و انتظار شکست خورده‏اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز دشمنان قسم‏خورده اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که تلاش‌های آنها برابر فرهنگ عاشورا و انتظار شکست خورده است.

دشمنان برابر فرهنگ عاشورا و انتظار شکست خورده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در گردهمایی بسیجیان شهر رویان بیان کرد: حرکت در راه امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا، عزت، سربلندی و افتخاری برای بسیجیان و جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: بسیج، شجره طیبه‌ای است که در وحی و کلام الهی ریشه دارد و در یک کلام با بندگی و پیروی از حق تعالی تناور شده است تا باطل و باطل‏پرستان را از صفحه روزگار محو سازد و سرسبزی و شادابی حاکمیت حقیقت را نمایان کند.

مطهری افزود: راه بسیج، راه اسلام و فرهنگ متعالی آن بوده و الگو گرفته از قیام امام حسین(ع) و عاشورای پررمز و راز حسینی است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود بیان داشت: بسیج نیز در عرصه‌ کنونی تلاش می‌کند تا اسلام ناب را در سراسر جهان گسترش دهد و تلاش کند برابر تهاجم خاموش دشمنان با استفاده از قدرت بصیرت و معرفت جامعه اسلامی را بیدار و زنده سازد.

مطهری با اشاره به پیروزی‌های مردم غزه در جنگ هشت روزه گفت: تفکر حسینی و شعار «هیهات من الذله» است که همه جهان اسلام را بیدار و خروشان می‌کند و این پیروزی نشان‏دهنده تفکر عاشورایی برابر ظالم و مستکبر است.

وی تأکید کرد: بسیجیان که خود را رهروی امام حسین(ع) می‌دانند، باید تلاش کنند تا با تقویت معرفت و بینش اعتقادی خود و ارتقای بصیرت به جامعه کمک کرده و در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی تلاش کنند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: امروز دشمنان قسم‏خورده اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که تلاش‌های آنها برابر فرهنگ عاشورا و انتظار شکست خورده است و به همین جهت، سراغ اعتقادات مسلمان رفته‏اند و می‌خواهند از این طریق به اعتقادات والای ما لطمه وارد کنند.

مطهری با بیان اینکه تا فرهنگ عاشورا در جامعه زنده باشد دشمنان ناتوان هستند، بیان داشت: موتور محرکه اسلام، خون سالار شهیدان است و ما نیز باید از این موتور محرکه بهره لازم را ببریم و تلاش کنیم تا با درک صحیح از عاشورا و امام حسین(ع) و انتقال آن به جامعه، حرکت این موتور را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: سیره و حرکت امام حسین(ع) چراغ حرکت ما در مسیر درست است و باید به خاطر بسپاریم که اگر می‌خواهیم در جهان عزیز و قدرتمند باشیم و اسلام را حفظ و گسترش دهیم، باید در راه امام حسین(ع) حرکت کنیم.

انتهای پیام/74003/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول