اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی خبر داد

افتتاح 5 طرح منابع آب در خراسان‌شمالی با حضور احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به آماده افتتاح بودن پنج طرح منابع آب در استان گفت: براساس برنامه قرار است تا این طرح‌ها با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

افتتاح 5 طرح منابع آب در خراسان‌شمالی با حضور احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌بیغش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: به همین منظور اخیراً دفتر رئیس جمهور ریز پروژه‌ها و برنامه‌ها را از استان خواسته که برای دفتر وی ارسال شده است.

وی بدون اشاره به زمان افتتاح این طرح‌های منابع آب افزود: برای اجرای این پروژه‌ها که از محل مصوبات سفر دولت به

خراسان‌شمالی و همچنین جزو طرح‌های مهر ماندگار دولت خدمتگزار بوده، افزون بر دو هزار و 20 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

احمدی‌بیغش این طرح‌ها را شامل پروژه بزرگ آب‌رسانی به دو شهر بجنورد و اسفراین، سد و شبکه گلول، شبکه آبیاری و زهکشی زمین‌های پایاب سد شیرین‌دره و طرح تجهیز چاه‌های برقی کشاورزی به شمارشگرهای هوشمند آب و برق اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طرح آب‌رسانی به بجنورد بیشترین اعتبارات طرح‌های آماده افتتاح منابع آب خراسان‌شمالی را به خود اختصاص داده است، افزود: یک‌هزار و 250 میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها صرف شده است.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین جمعیت زیر پوشش طرح آب‌رسانی بجنورد را 220 هزار نفر از جمعیت این شهر و همچنین برخی روستاهای مسیر خط انتقال اعلام کرد و یادآور شد: این طرح برای افق 1410 طراحی و اجرا شده است.

رئیس جمهور تاکنون سه سفر استانی به خراسان‌شمالی داشته است.

انتهای پیام/63002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول