اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‏نشانی سمنان خبر داد

آموزش اطفای حریق به 4 هزار شهروند سمنانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهر سمنان گفت: 4 هزار نفر از شهروندان سمنانی امسال آموزش‏های ایمنی، اطفای حریق و امداد و نجات را فرا گرفتند.

آموزش اطفای حریق به 4 هزار شهروند سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهر سمنان، کوروش حصیرباف امروز افزود: در نیمه نخست امسال، کارشناسان و مربیان اطفای حریق و امداد و نجات آتش‏نشانی سمنان با حضور در مدارس، ادارات و کارخانه‏ها، اصول اولیه ایمنی و اطفای حریق را به شهروندان آموزش دادند تا در هنگام بروز حوادث از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وی گفت: ارتقای دانش شهروندان و آگاهی‏های آنها از روش‏های اطفای حریق و امداد و نجات تاثیر بسزایی در افزایش فرهنگ عمومی فرد هنگام مواجهه با حوادث دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهر سمنان خاطرنشان کرد: این سازمان آماده است تا در صورت درخواست ادارات، مدارس و نیز ساکنان آپارتمان‏ها، با برگزاری آموزش‏ها و مانورهای اطفای حریق، آموزش لازم را ارائه دهد.

حصیرباف بر ضرورت افزایش آگاهی‏های عمومی از چگونگی مقابله با بحران تاکید کرد و گفت: این سازمان برنامه‏هایی را تهیه کرده تا عموم شهروندان آموزش‏های لازم را فرا گیرند تا شاهد شهری ایمن و بدون حادثه باشیم.

انتهای پیام/2249/ی/ف4004/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول