اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان خبر داد

رشد مطلوب ساخت آزادراه «حرم تا حرم»

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: آزادراه «حرم تا حرم» از طرح‏های بزرگ ملی بوده که با اعتبار 30 هزار میلیارد ریال با رشد سریع در حال اجراست.

رشد مطلوب ساخت آزادراه «حرم تا حرم»

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی با اشاره به طرح‏های در دست اجرای بخش راه در استان سمنان گفت: آزادراه حرم تا حرم در بخش جنوب گرمسار به دست رئیس جمهوری آغاز شده و با شتاب در حال اجراست.

وی افزود: این طرح از کنار بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) در قم آغاز می‏شود و تا کنار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در مشهد ادامه دارد.

استاندار سمنان بیان کرد: مردم ایران اسلامی برای زیارت بارگاه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از این آزادراه استفاده می‏کنند.

رهی گفت: این آزادراه استان‏های غربی کشور را از طریق شهر قم به مشهد مقدس مرتبط می‏سازد و استان‏های شرقی نیز از این آزادراه به قم و سایر استان‏های غربی کشور متصل می‏شوند.

استاندار سمنان افزود: طول این آزادراه، یک‌هزار و 100 کیلومتر بوده که در حال حاضر در دو قطعه ساخت آن آغاز شده است.

رهی ادامه داد: این آزادراه شامل یک قطعه از قم تا سمنان و قطعه دیگر از مشهد تا سبزوار بوده که در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: قطعه قم تا سمنان به طول 151 کیلومتر در دست ساخت است که 38 کیلومتر آن در استان سمنان و مابقی در استان‏های قم و تهران قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: بخش استان سمنان این آزادراه دارای پیشرفت سریعی بوده و این قطعه در حال آسفالت است.

رهی اضافه کرد: در قطعه گرمسار به سمنان نیز مراحل مطالعات و مکان‏یابی و تصرف اراضی آن تمام و هماهنگی لازم با دستگاه‏های مرتبط نیز انجام شده و آماده آغاز به کار است.

استاندار سمنان گفت: اعتبار کلی آزادراه حرم تا حرم 30 هزار میلیارد ریال است که قطعه قرار گرفته در استان سمنان، یک‌هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار دارد.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول