اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز رحلت امام راحل

معلم جانباز از حرم تا حرم را رکاب می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: معلم جانباز آزاده به همراه نخستین شاگرد خود، تور دوچرخه‌سواری سه هزار کیلومتری خود را از بارگاه منور رضوی آغاز کرده و مسیر خود را تا حرم امام راحل ادامه می‌دهد.

معلم جانباز از حرم تا حرم را رکاب می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، براتعلی خوش‌منظر اظهار داشت: علی قربانپور معلم آزاده به همراه نخستین شاگرد خود مهدی خان‌زاده، دوچرخه سوارانی هستند که در مسیر حرکت خود از 114 شهر در 17 استان عبور می‌کنند.

وی افزود: این دوچرخه سواران در سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند و تا پیش از ماه مبارک رمضان دوباره به مشهد مقدس باز می‌گردند.

خوش‌منظر هدف از این اقدام را تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گرامیداشت مقام معلم عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از افتتاح نخستین دبستان هوشمند فاروج خبر داد و گفت: هوشمندسازی مدارس، نحوه ارائه مطالب مختلف آموزش و پرورش را ارتقا می‌بخشد و معلمان  و حتی دانش‌آموزان می‌توانند محتوای آموزشی جدید و جذاب را متناسب با دروس طراحی و استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش فاروج اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش همکاران، ما توانستیم همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری اقدام به هوشمندسازی نخستین آموزشگاه هوشمند استان کنیم و پس از آن نیز تعداد دیگری از مدارس شهرستان هوشمند شد و این آموزشگاه نخستین دبستان هوشمند شهرستان است که افتتاح می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته تا آغاز سال تحصیلی آتی تعداد قابل توجهی از مدارس شهرستان هوشمند شوند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول