اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

گام برداشتن در مسیر خداوند پیام حادثه عاشورا است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان گفت: آنچه که از حادثه عاشورا الهام می‌گیریم پیام در مسیر خدا گام برداشتن است.

گام برداشتن در مسیر خداوند پیام حادثه عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌‌الله سید هاشمی‌حسینی در حسینه عاشقان ثارالله در جمع عزاداران حسینی گفت: آنچه که از حادثه عاشورا الهام می‌گیریم پیام در مسیر خدا گام برداشتن است.

وی با بیان اینکه یک انسان موفق انسانی است که در مسیر خدا گام برمی‌دارد، افزود: انسانی که در زندگی فردی و اجتماعی بر اساس تکیلف عمل کند و رضایت خدا در آن جاری باشد، موفق است.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: در مسیر خدا گام برداشتن چه مورد خشم قرار گیرد و چه مورد لطف، خداوند از او راضی و در مسیر ائمه اطهار است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسانی که تمام کارهایشان بر اساس عمل به تکلیف الهی باشد رنگ الهی می‌‌گیرد، گفت: انسان‌هایی که در تحصیلشان، عملشان، درس آموختگیشان و فعالیتشان در جهت رضای خدا باشد شاخصه‌های الهی دارند.

وی گفت: آن افرادی که می‌خواهند شانه از تکلیف الهی خالی کنند توجیه اعتقادی، سیاسی و امنیتی می‌آورند و این افراد تصور می‌کنند گناهکار نیستند بلکه توجیه‌ گناهشان بدتر از عمل به گناه است.

حسینی‌بوشهری با استناد به روایات ائمه اطهار تأکید کرد: عمل حضرت اباعبدالله الحسین (ع) 2 رحمت دارد یکی رحمت عام که همه می‌توانند از آن استفاده کنند و دیگری رحمت خاص که کسانی که در کشتی نجات قرار گرفته‌اند در فردای قیامت سعادتمند و خوشبخت هستند.

انتهای پیام/66006/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول