اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از بارش‌ها

بستان بیشترین رحمت الهی را پذیرا شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرهای استان در بستان رخ داده است.

بستان بیشترین رحمت الهی را پذیرا شد

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته بستان با 7.6 میلیمتر بارندگی بیشترین میزان بارش‌های خوزستان را به خود اختصاص داده است.

وی درباره میزان بارش‌ها در دیگر شهرهای استان خاطر نشان کرد: در شهرهای دیگر استان شوش با 4.6 میلیمتر، شهر حسینیه 4.1 میلیمتر، دیده‌بانی کشاورزی اهواز 3.4 میلیمتر، شهرستان دزفول 3.2 میلیمتر، اهواز با 2.2 میلیمتر، شوشتر با دو میلیمتر،مسجدسلیمان با 1.9 میلیمتر، دهدز با 1.4 میلیمتر، ایذه با 0.7 میلیمتر، گتوند با 0.6 میلیمتر و آبادان با 0.6 میلیمتر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان درباره سایر شهرهای خوزستان در این سامانه بارشی تاکید کرد: در سایر شهرهای خوزستان مانند رامهرمز، ماهشهر، امیدیه، بهبهان، هندیجان، شادگان و آغاجاری نیز هنوز گزارشی مبنی بر بارش باران مخابره نشده است.

آملازاده تاکید کرد: تاکنون مشکلاتی مانند سیل، طغیان رودخانه، صاعقه و حادثه خاصی در شهرهای خوزستان گزارش نشده است و در صورت مخابره به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بارش‌های باران در دو هفته گذشته شش نفر در شهرهای خوزستان جان خود را بر اثر صاعقه و غرق شدن در دریا از دست داده‌اند.

انتهای پیام/72006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول