اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

برگزاری همایش زنان عاشورایی در آمل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام محرم همایش زنان عاشورایی با برگزاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب صورت می‌گیرد.

برگزاری همایش زنان عاشورایی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان بعدازظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان سیا اذغان می‌کند که نیروهای ناشناخته‌ای به ایران کمک می‌کنند که برای ما ناشناخته است، بیان کرد: این کمک‌ها جزء امدادهای غیبی نیست که همواره در طول تاریخ یاور شیعیان بوده است.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی ریشه در عاشورا دارد و عاشورا نیز هیچگاه خاموشی نمی‌گیرد، افزود: این نهضت بیداری است که همواره زنده مانده و به حیات خود ادامه خواهد داد.

حیدریان با اعلام اینکه امروز دشمنی غرب با ایران به دلیل انرژی هسته‌ای نیست، گفت: مذاکره‌کنندگان ایرانی گفته‌اند که 5+1 به دنابل تعلیق ایران نیست بلکه از ما می‌خواهد از دو ویژگی اصلی خود دست برداریم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های ملت ایران تفکر حیات‌بخش انقلاب اسلامی است و دیگری شهادت طلبی است که در طول تاریخ همراه مسلمانان بوده است.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به اینکه همزمان شدن هفته بسیج و دهه نخست ماه محرم تقارن مبارکی است، گفت: اینکه بسیجی که از دل عاشورا زاییده شده است با این ماه تقارن دارد حکمتی دارد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ای شهرستانی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان بیان داشت: ستادهایی در سطح بخش‌ها، روستاها و پایگاه‌های مقاومت به مناسبت این هفته تشکیل شده است.

حیدریان با اعلام اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال به صورت دووجهی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم که برنامه‌های محوری خود را تا روز هفتم ماه محرم به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: از آن به بعد برنامه‌های عاشورایی مانند نمازظهر عاشورا را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام محرم، بروشورهایی درباره بایدها ونبایدهای عزاداری در میان هیئت‌ها توزیع شده است، افزود: باید منویات رهبری و مراجع تقلید در این زمینه اجرایی شود.

حیدریان با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم حرمت‌های عاشورایی را حفظ کنند، اذعان کرد: تذکر لسانی از سوی بسیجیان در روزهای تاسوعا و عاشورا در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی از برگزاری اجتماع عاشوراییان به مناسبت ایام محرم و هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: دسته‌روی سپاهیان و بسیجیان شهرستان روز پنج‌شنبه از حسینیه سپاه آمل تا گلزار شهدای این شهرستان صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه همایش ویژه زنان عاشورایی به مناسبت این هفته در آمل برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه 50 برنامه‌محوری به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: افتتاح پایگاه‌های بسیج و برنامه‌های دیگر نیز در سطح پایگاه‌های بسیج صورت می‌گیرد.

انتهای ‌پیام/86001/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول