اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان خبر داد

نهالکاری 120 کیلومتر از راه‎های گلستان

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: از سال 1390 و همزمان با اجرای این تفاهمنامه تاکنون 120 کیلومتر از راه‎های استان نهالکاری شده است.

نهالکاری 120 کیلومتر از راه‎های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، غلامعلی بارانی اظهار داشت: دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها و مردم با کشت درختان مثمر در آزادسازی حریم راه‎های استان نقش بسزایی ایفا می‎کنند.

وی تصریح کرد:‌ این اقدام بر اساس تفاهمنامه منعقد شده میان وزارت راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و امور روستایی استانداری‎ها به مرحله اجرا رسیده است.

سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: از سال 1390 و همزمان با اجرای این تفاهمنامه تاکنون 120 کیلومتر از راه‎های استان با مشارکت مردم و دهیاری‎ها نهالکاری شده که در اقتصاد مردم مناطق شهری و روستایی حاشیه راه‎ها نیز مؤثر بوده است.

بارانی با اشاره به اهمیت حریم راه‎ها اضافه کرد: به دلیل کشاورزی بودن منطقه، هم‌اینک فاصله حریم راه‎ها در بسیاری از محورهای استان رعایت نمی‎شود و تنها، تمایل و مشارکت مردم به کشت نهال در این محدوده‎هاست که می‎تواند به آزادسازی حریم، کاهش خطرات ناشی از رعایت نشدن آنها و جلوگیری از فرسایش جاده‎ها کمک کند.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول