اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری پروژه بزرگراه اهرم ـ دیلم خبر داد

پیشرفت 46 درصدی بزرگراه اهرم ـ دیلم/10 کیلومتر آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مجری پروژه بزرگراه اهرم ـ برازجان ـ گناوه ـ دیلم گفت: این بزرگراه تاکنون 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 10 کیلومتر از آن آماده بهره‌برداری است.

پیشرفت 46 درصدی بزرگراه اهرم ـ دیلم/10 کیلومتر آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید هاشم حسینی عصر امروز در بازدید مسئولان از پروژه یاد‌ شده افزود: جاده‌ها و راه‌ها یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های جوامع محسوب می‌شوند و رونق اقتصادی و تجاری جوامع انسانی متأثر از راه‌ها است.

رئیس کارگاه قرارگاه خاتم‌الانبیاء و مجری پروژه بزرگراه اهرم ـ دیلم گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه‌سازی استان محسوب می‌شود و نقشی مهم در کاهش و روان‌سازی سطح ترافیک استان دارد.

حسینی در ارتباط با این طرح یادآور شد: عملیات اجرایی این بزرگراه به طول 135 کیلومتر به طور میانگین حدود 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 10 کیلومتر از این بزرگراه در مسیر برازجان تا آبپخش آماده بهره‌برداری است.

حسینی در ارتباط با اعتبارات لازم به‌منظور اجرای این طرح اضافه کرد: مجموع اعتبار این پروژه 2 هزار و 180 میلیارد ریال است.

فرماندار دشتستان نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت گسترش حوزه‌های ارتباطی در رشد و توسعه دشتستان ابراز داشت: توسعه شهرستان دشتستان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در سال‌های اخیر مدیران اجرایی این شهرستان با تمام توان در این راستا کوشیده‌اند.

غلامحسین خسروی خاطر نشان کرد: گسترش زیرساخت‌های دشتستان در عرصه‌های مختلف یکی از نیازهای این شهرستان به‌منظور دستیابی به توسعه پایدار است و توسعه راه‌ها و خطوط مواصلاتی یکی از اساسی‌ترین نیازهای این شهرستان تلقی می‌شود.

خسروی بیان داشت: راه‌سازی و گسترش خطوط ارتباطی و مواصلاتی یکی از اساسی‌ترین محور‌هایی بوده که دولت در این راستا خدمات ارزنده‌ای انجام داده و احداث اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها و گسترش راه‌های روستایی شهرستان از اقداماتی است که در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دشتستان شاهراه ارتباطی و مواصلاتی شهرستان دشتستان است اضافه کرد: دشتستان بزرگ یکی از مهم‌ترین پل‌های ارتباطی استان و شاهراه ارتباط شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان و استان‌های فارس، هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: پروژه مهر ماندگار از مهم‌ترین اقدامات دولت‌های نهم و دهم و موجبات رفاه و آسایش حداکثری مردم و ارائه خدمات حداکثری به ایشان را فراهم می‌آورد و در پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان دشتستان پروژه‌های راهسازی با اهمیتی ویژه بررسی شده است.

فرماندار دشتستان گفت: پروژه بزرگراه اهرم – برازجان – گناوه - دیلم از طرح‌های مهر ماندگار و یکی از مصوبات مهم سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر است.

خسروی عنوان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه باعث کاهش بسیاری از حوادث ترافیکی و تاثیر بسزایی در توسعه حمل و نقل و برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز در این محور خواهد داشت.

انتهای‌پیام/ق/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول